معاون فرمانده کل سپاه: نقش وابستگان سپاه در پیروزی انقلاب، بنیانگذاری سپاه و دوران دفاع مقدس بی بدیل است

۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۶:۳۹
کد خبر: ۱۳۵۴۴۳۰
معاون فرمانده کل سپاه: نقش وابستگان سپاه در پیروزی انقلاب، بنیانگذاری سپاه و دوران دفاع مقدس بی بدیل است
معاون فرماندهی کل سپاه در امور وابستگان با اشاره به نقش ممتاز نسل فعلی وابستگان سپاه در پیروزی انقلاب اسلامی، بنیانگذاری سپاه و دوران دفاع مقدس گفت: ده ها هزار نفر از وابستگان در قالب یگان های آموزشی شهید سلیمانی بسیج در سپاه های استانی دعوت شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن قادری معاون فرمانده کل سپاه در امور وابستگان و مدیر عامل کانون وابستگان کل سپاه در مصاحبه ای به مناسبت سوم مرداد روز خانواده و تکریم وابستگان سپاه با اشاره به فرازی از بیانات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی)که فرمودند" دوران بازنشستگی دوران انزوا و خانه‌نشینی محسوب نمی‌شود بلکه دوران بالندگی و افتخار و استفاده از تجربیات آنان می باشد" ، عنوان کرد : طرح استمرار رسالت پاسداری  در سال 98 توسط فرمانده کل سپاه ابلاغ شد ؛ که موضوع این طرح بازگرداندن افتخاری اعضا وابسته سپاه و مشغول شدن آن ها در عرصه های مختلف سپاه است که بخشی از آنها تحت عنوان یگان های آموزشی شهید سلیمانی در  سپاه های استانی مشغول به خدمت شده اند .این امر به منظور تکریم وابستگان عزیز می باشد.   

وی با اشاره به امکان همکاری وابستگان با نیروهای زمینی ، هوایی و دریایی به منظور ارائه خدمات تخصصی و تجربیات رزمی گفت: تاکنون تعداد 10 هزار نفر از وابستگان در قالب سپاه های استانی دعوت به کار شدند و فعال شدن 80 هزار نفر هم در قالب نیروهای معین که عمده ماموریت آن خدمات فرهنگی و عمرانی و همکاری با دستگاه های دولتی و ارائه خدمت به مناطق کمتر برخوردار است در دستور کار می باشد .

معاون فرمانده کل سپاه در امور وابستگان ادامه داد : تعدادی از این عزیزان نیز در قالب مدافعین حرم به صف رزمندگان پیوستند و به شهادت رسیدند. همچنین تعداد قابل توجهی از وابستگان در قالب طرح شهید سلیمانی در نهضت عظیم ملی مقابله با کرونا شرکت و در خنثی سازی این بیماری و ویروس منحوس مشارکت کردند. اکنون نیز این عزیزان جهت مقابله با تهدیدات امنیتی، فرهنگی و نظامی با سپاه های استانی به صورت داوطلبانه همکاری می کنند. تعداد قابل توجهی از اعضای وابسته نیز در طرح های خدماتی ، فرهنگی و عمرانی در مناطق کمتر برخوردار حضور دارند.

سردار قادری یادآور شد: کلیه خدمات مبتنی بر نیروی انسانی ارائه شده به وابستگان از محل ظرفیت خود وابستگان تامین می گردد .    

وی در پایان با اشاره به نقش ممتاز وابستگان در پیروزی انقلاب اسلامی ، دوران دفاع مقدس و عبور دادن کشور از مشکلات خاطرنشان کرد: کانون وابستگان خود را موظف می داند با خدمت رسانی هر چه بهتر به این عزیزان در جهت کمک به اشتغال و کار آفرینی برای فرزندان و خدمات مشاوره و مددکاری به خانواده آنها از بخشی از زحمات و خدمات گذشته آنان قدردانی نماید.

انتهای پیام/ 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز