اختلاف میان سران اسرائیل بالا گرفت/ بنت: لاپید خیانتکار است

۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۳۵۵۳۲۴
اختلاف میان سران اسرائیل بالا گرفت/ بنت: لاپید خیانتکار است
منابع رسانه‌ای عبری از تشدید اختلاف میان سران تل‌آویو و تداوم کشمکش میان نخست‌وزیر پیشین و نخست‌وزیر کنونی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا، به اعلام رسانه‌های صهیونیستی، بنت از پذیرش پیشنهاد لاپید مبنی بر تصدی سمت سرپرست وزارت امور خارجه این رژیم و حل تنش موجود میان دو طرف خودداری کرد.

 

ماه گذشته بنت پس از افزایش فشارها از سوی مخالفان، تصمیم گرفت تا با انحلال پارلمان و کناره‌گیری از نخست‌وزیری، لاپید را به عنوان جانشین خود معرفی کند تا امور کابینه تل‌آویو را تا برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی پیش ببرد.

نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی، لاپید را به خیانت متهم می‌کند و مدعی است که وی با تنظیم برخی گزارش‌های محرمانه و ارسال آن به نهادهای نظارتی این رژیم با خواسته‌های وی برای اخذ برخی امتیازات مخالفت کرده است.

روزنامه اسرائیل هیوم پیشتر نوشته بود که بنت معتقد است که با توجه به دوران حضور یک ساله‌اش در پست نخست‌وزیری، حق استفاده از امتیازات اعطایی به نخست‌وزیران رژیم صهیونیستی از جمله داشتن خودرو و راننده رایگان و تامین هزینه‌های یک دفتر با دو نفر نیروی انسانی را دارد.

به نوشته رسانه‌های عبری‌زبان، نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در هنگام سفر اخیر «جوبایدن» رئیس‌جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی، انتظار داشت که در کنار لاپید و رئیس رژیم صهیونیستی از او در فرودگاه استقبال کند امری که با مخالفت لاپید همراه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز