پیام تسلیت شخصیت‌های سیاسی در پی درگذشت دکتر عادل‌آذر

۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۰:۰۲:۳۲
کد خبر: ۱۳۵۷۸۵۳
پیام تسلیت شخصیت‌های سیاسی در پی درگذشت دکتر عادل‌آذر
در پی درگذشت دکتر عادل آذر شخصیت‌های سیاسی پیام تسلیت ارسال کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، شخصیت‌های سیاسی در پی درگذشت عادل آذر پیام تسلیت به شرح زیر ارسال کردند:

پیام تسلیت غلامعلی حدادعادل

              بسمه تعالی

درگذشت ناگهانی دوست نازنین، مرحوم آقای دکتر عادل‌آذر موجب تأسف و تأثر بسیار شد. دکتر عادل‌آذر استادی دانشمند و مدیری خدمتگزار و پاکدست و پاک طینت بود که به زیور نجابت و متانت آراسته بود. فقدان این استاد انقلابی را به دانشگاهیان و همشهریان ایلامی وی و خانوادۀ محترم و دوستان و ارادتمندان ایشان تسلیت می‌گویم و برای او از خداوند رحمت و مغفرت و برای بازماندگان وی صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

غلامعلی حداد عادل

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

اطلاعیه حزب مردم‌سالاری به مناسبت درگذشت دکتر عادل آذر

بسمه تعالی

حزب مردم‌سالاری با صدور اطلاعیه‌ای درگذشت استاد ارجمند دانشگاه و نماینده ادوار مجلس و مدیر سختکوش مرحوم دکتر عادل آذر را تسلیت گفت.

متن اطلاعیه به شرح ذیل می‌باشد:

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

با کمال تأسف خبر درگذشت زنده‌یاد دکتر عادل آذر استاد ارجمند دانشگاه تربیت مدرس و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش و مدیریت و برنامه‌ریزی نهاد ریاست جمهوری و با سابقه نمایندگی مردم شریف دهلران در مجلس هفتم و برخورداری از سوابق مدیریت سختکوشانه در مرکز آمار ایران و دیوان محاسبات کشور را با ناباوری دریافت کردیم.

حزب مردم‌سالاری درگذشت این استاد والامقام را به خانواده معزز ایشان و مردم شریف استان ایلام و جامعه علمی و دانشگاهی تسلیت گفته و از درگاه احدیت برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر عظیم و اجر جزیل مسألت می‌نماید.

کمیته اطلاع‌رسانی حزب مردم‌سالاری

پیام تسلیت دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پی درگذشت مرحوم دکتر عادل آذر

بسمه تعالی 

انّا لله و انّا الیه راجعون

خبر درگذشت دوست و همکار قدیمی و نماینده محترم مجلس شورای اسلامی در دوره هفتم مرحوم آقای دکتر عادل آذر سبب تالم و تاثر فراوان گردید. خدمات شایانی که آن مرحوم در کسوت استادی دانشگاه ، ریاست دیوان محسبات و ریاست مرکز آمار و سایر مسئولیتهای تقنینی و اجرایی انجام داد، باقیات الصالحاتی ان شالله برای ایشان خواهد بود.

اینجانب درگذشت آن مرحوم را به خانواده محترم ایشان و سایر همکاران و دوستان وی در قوای سه گانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال میخواهم روح آن مرحوم را قرین رحمت واسعه خویش فرماید. 

محمدرضا باهنر

پیام تسلیت رئیس سازمان انرژی اتمی ایران 

محمد اسلامی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی درگذشت عادل آذر مشاور رئیس‌جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی را تسلیت گفت و از درگاه حضرت احدیت، برای آن فقید سعید علو درجات را مسألت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز