سردار سلامی: به شرق مدیترانه بروید و صد هزار موشک برافراشته را ببینید

۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۵:۳۴:۲۹
کد خبر: ۱۳۵۹۲۸۹
سردار سلامی: به شرق مدیترانه بروید و صد هزار موشک برافراشته را ببینید
سردار سلامی در رزمایش جهادگران گفت: امروز می‌توانید به شرق مدیترانه بروید و بیش از یکصد هزار موشک برافراشته را ببینید، اراده سید مقاومت را در سرزمین لبنان ببینید که چگونه در مقابل زیاده‌خواهی صهیونیست‌ها ندای مقاومت سر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی خبرگزاری برنا، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، در رزمایش جهادگران، بسیج رسانه و فضای مجازی ضمن تسلیت ایام عزاداری حسینی گفت: عاشورا قله عظیم و دست نایافتنی همه فضائل عالم هستی است که در آن واقعه عظیم نقش آفریدند و در قله رفیع ایستادند.

وی افزود: در جوار بارگاه آسمانی و شریف نورانی احیاگر مجد و عظمت مسلمانان گرد هم جمع شده‌اید  شمع وجود امام راحل و جانشنین او، رهبر انقلاب، هدایت سفینه نجات و کشتی هدایت امت اسلام را برعهده گرفت و بیش از ۳ دهه با حمایت معنوی و ایستادگی ، صبر و توکل شما مردم عزیز پیروز ایستاده است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: وجود شما بسیجیان سیاست‌های دشمن را ناکام و متوقف گذاشته است، شما مردان و زنان هنرمند آرزوهای دشمن را در هم شکشتید، شک نکنید حق جاریست و آرایش جبهه تغییری نکرده است و امام در میدان است.

وی ادامه داد: امروز می‌توانید به شرق مدیترانه بروید و بیش از یکصد هزار موشک برافراشته را ببینید، اراده سید مقاومت را در سرزمین لبنان ببینید که چگونه در مقابل زیاده‌خواهی صهیونیست‌ها ندای مقاومت سر می‌دهد.

سردار سلامی گفت: میتوانید ندای مجاهدان اسلام را در هر سرزمینی و در سرزمین سوریه ببینید، میتوانید افواج و گردانهای یک لشکر جهانی را ببینید. میتوانید به ایران نگاه کنید تا یک قدرت شکل گرفته نه از سخت افزارها بلکه یک مردم قد در قد صف کشیده از ولایتمدار را ببینید. شلیک موشکها و تصرف شناورها را دیده‌اید این واقعیت‌های بزرگ نشان از ان دارد که شاکله قدرتمند دفاعی شکل گرفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: حداکثر فشار بر روی ایران، سوریه و ملت یمن است و این تحریم‌ها یکی از نقاط مرکزی تهاجم دشمن است ولی او ناکام مانده است و متوجه شده است ملت بزرگ ایران به برکت هدایت‌های رهبر بزرگوارش ایستاده است. 

وی اضافه کرد: شما مظاهر نصرت‌ها هستید و اولین کسانی هستید که در سختی ها و بلایا در کنار مردم هستید و فشار تحریم‌ها را شکستید، کمکهای مومنانه الام بخشی از جامعه که درگیر سختی معیشت بود را اسان کردید. جنگ بین جنود الهی و جنود ابلیس است؛ انها ناامیدی می‌پراکنند و شما امید.

سردار سلامی گفت: رسانه و فضای مجازی یک میدان واقعی جنگ میان ما و استکبار است، دشمن میخواهد ما را هویت زدایی کند، میخواهد اندیشه جوانان ما را در کنترل خود قرار گیرد. امروز فضای مجازی میدان جنگ است، در جغرافیای فضای مجازی هیچ جز خنثی‌ای وجود ندارد. اینجا یک سرزمین جنگ‌جدید است باید قلب جوانهایمان را سرشار از روایت‌های انقلاب کنیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز