فرار صهیونیست‌ها به سمت پناهگاه‌ها

۱۴۰۱/۰۵/۱۴ - ۲۰:۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۳۶۰۴۴۷
فرار صهیونیست‌ها به سمت پناهگاه‌ها
ترس و وحشت یک و نیم میلیون شهرک نشین صهیونیست از موشک‌های مقاومت باعث فرار آنها از خانه‌هایشان و مخفی شدن در پناهگاه‌ها شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، شمار زیادی از شهرک نشینان صهیونیست ساکن اراضی اشغالی اطراف نوار غزه از ترس شلیک موشک‌های مقاومت در حال فرار به سمت پناهگاه‌ها در شهرک‌های «عسقلان»، «دیمونه»، «بئر السبع» و «یفنه» هستند.

رژیم صهیونیستی با پیش‌بینی حملات راکتی احتمالی نیروهای مقاومت علیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نوار غزه و کرانه باختری، درهای پناهگاه‌های شهرک‌های «عسقلان»، «دیمونه»، «بئر السبع» و «یفنه» را به روی شهرک نشینان گشوده‌ است.

شهرداری شهرهای تل آویو و یافا در فلسطین اشغالی هم از بازگشایی پناهگاه‌ها به روی شهرک‌نشنیان خبر داده و اعلام کردند که در صورت نیاز و هرگونه حمله احتمالی، پناهگاه‌های منطقه «گوش‌دان» هم باز خواهند شد.

به گزارش النشره، ارتش رژیم اسرائیل سامانه‌های موسوم به گنبد آهنین را در قدس اشغالی و تل آویو مستقر کرده و در عین حال، از شهرک نشینان اطراف نوار غزه خواسته تا در پناهگاه‌ها بمانند.

این در حالی است که در نبردهای قبلی مقاومت فلسطین در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی مانند نبرد شمشیر قدس، ناکارآمدی سامانه‌های ضد موشکی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در مواجهه با شدت آتش و شلیک پی در پی موشک و راکت‌های مقاومت فلسطین بیش از پیش نمایان شده بود.

"آموس یدلین" تحلیلگر نظامی اسرائیلی در گفت‌وگو با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که امشب شبی پرالتهاب در شمال و جنوب خواهد شد و ممکن است از سمت لبنان هم به طرف اراضی اشغالی حمله راکتی صورت گیرد.

از سوی دیگر، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که رژیم صهیونیستی به سبب وخامت اوضاع امنیتی، مسیر پرواز هواپیماها از فرودگاه بن‌گوریون را تغییر داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر امروز عملیاتی موسوم به «صبح صادق» را برای حمله به مواضع جهاد اسلامی فلسطین در نوار غزه شروع کرده‌ است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شمار شهدای تجاوزات امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا این لحظه را ۸ شهید و ۵۰ مجروح اعلام کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
0
0
امشب اسرائیل موشک باران خواهد شد. بزن اون دست قشنگه رو .
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز