یک مقام اسرائیلی: آتش بس تا فردا صبح برقرار نخواهد بود

۱۴۰۱/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۷:۱۲
کد خبر: ۱۳۶۱۱۷۴
یک مقام اسرائیلی: آتش بس تا فردا صبح برقرار نخواهد بود
شبکه ۱۲ اسرائیل به نقل از یک مقام ارشد اعلام کرد: آتش بس بین نیروهای فلسطینی و اسرائیلی تا قبل از نیمه شب امشب و شاید حتی فردا صبح برقرار نخواهد شد.

به گزارش خبروزاری برنا، شبکه ۱۲ اسرائیل به نقل از یک مقام ارشد اعلام کرد: آتش بس بین نیروهای فلسطینی و اسرائیلی تا قبل از نیمه شب امشب و شاید حتی فردا صبح برقرار نخواهد شد.

طبق تازه ترین اخبار، شمار شهدای غزه به ۴۱ نفر افزایش یافت که ۱۵نفر از شهدا کودکان هستند. همچنین تا کنون ۳۱۱ نفر از ساکنان غزه مجروح شده اند.

در پاسخ به این حملات جنایتکارانه، گروه های مقاومت فلسطین با صدها موشک شهرها و شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی به ویژه تل آویو و فرودگاه بن گورین را هدف قرار دادند.

گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از جمعه شب تا صبح امروز یکشنبه مناطق مختلف فلسطین اشغالی را آماج راکت‌ها و خمپاره‌های خود قرار داده است.

منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که گروه های مقاومت و جهاد اسلامی فلسطین تاکنون بیش از ۷۰۰ موشک و راکت را به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

این جنایت تازه صهیونیست ها با موج محکومیت در سطح بین المللی به ویژه جهان اسلام روبه رو شده است و کشورها، مقامات، احزاب و شخصیت های مختلف بر لزوم توقف آن و پاسخگویی رژیم صهیونیستی تاکید می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
نظرات
محمد
|
-
|
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
0
0
واقعا متاسفم برای گروههای اسلامی فلسطین چون اسراییل اومده ۴۰ نفر کشته ۲۰۰ نفر زخمی کرده و در عوض دو تا راکت به خیابون خالی زدن و آتش‌بس رو قبول کردن؛
اون قدر که ما نگرانشون هستیم خودشون نیستن و اصلا با هم اتحادی ندارن!!
الان باید حماس و حزب‌الله هم متحد می‌شدن و یک ضربه کاری به اسراییل می‌زدن..!
واقعاً اعراب آدمهای عجیبی هستن!!
خوبه چند تا فرمانده‌شون رو کشتن..!!!
کاش اسراییل جرات می‌کرد و رسما ترور فرماندهان سپاه رو گردن می‌گرفت تا درس خوبی بهش می‌دادیم..

البته کلاً ما مسلمانان الان آدمهای منفعلی هستیم و دم از حسینی بودن میزنیم.!
خوب شد زمانش نبودیم وگرنه لشکر یزید قویتر میشد...!!!!
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز