رزمایش تخصصی گروه‌های جهادی سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور برگزار می شود

۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۴:۱۷
کد خبر: ۱۳۶۷۰۲۴
رزمایش تخصصی گروه‌های جهادی سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور برگزار می شود
رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات و کارمندان از هشتم تا ۱۴ شهریور ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، همزمان با گرامیداشت روز بسیج ادارات و کارمندان و هفته دولت، مصادف با سالروز شهادت شهید رجایی رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات و کارمندان در سراسر کشور آغاز و به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

در افتتاحیه این رزمایش که ۸ شهریور ماه در استان قزوین برگزار خواهد شد، گروه‌های جهادی منتخب بسیج ادارات و کارمندان و مدیران و مسئولان جهادی دستگاه‌ها و ادارات و کارمندان بسیجی حضور خواهند داشت.

در این برنامه که با سخنرانی سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین همراه خواهد بود طی ارتباط تصویری با جهادگران بسیج ادارات و کارمندان سراسر کشور رزمایش آغاز و پس از آن کارمندان بسیجی در قالب بیش از هزار گروه جهادی و با حضور سازماندهی شده همزمان در سراسر کشور به مدت یک هفته به خدمت رسانی و رفع محرومیت و ارائه خدمات مختلف فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، مشاوره‌ای خواهند پرداخت.

همچنین در مناطق محروم، محلات و حاشیه شهر‌ها میز‌های خدمت جهادی با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌های دولتی و اجرایی برای رفع مشکلات مردم و دیدار از نزدیک با آن‌ها برگزار خواهد شد.

گفتنی است افتتاحیه رزمایش ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار و طی آن بزرگداشت شهید گرانقدر رجایی و یادواره شهدای کارمند استان قزوین نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز