صالحی: تلاش ورزشکاران و داوران برای احتزار پرچم ایران در مجامع بین المللی ادامه جهاد دردفاع مقدس است

۱۴۰۱/۰۶/۱۰ - ۱۵:۱۸:۱۸
کد خبر: ۱۳۷۱۶۸۶
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: تلاش ورزشکاران غیرتمند و داوران برجسته کشور برای احتزار پرچم مقدس ایران اسلامی در مجامع بین المللی ادامه جهاد و تلاش جوانان غیور دردفاع مقدس برای حفظ پرچم ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا، به نقل از مدیر روابط عمومی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، در پایان هفته دولت و در آستانه روز جهانی داوران ورزشی مصادف با دهم شهریور، علیرضا فغانی داور شناخته شده در جهان فوتبال به همراه تیم داوری خود و تعدادی از داوران به دیدار حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری رفتند.

در این دیدار صمیمی حجت الاسلام احمد صالحی پس از شنیدن مشکلات چندین ساله حوزه داوران که کمتر دیده و شنیده میشود، ضمن قدردانی از اخلاص و تلاش آقای دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان در تعامل شایسته با مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری و نیز تحول ایجاد شده در رفع مشکلات حوزه ورزش کشور بیان داشت، دولت مردمی سیزدهم اهتمام جدی برای آرامش روحی و آسایش معیشتی قهرمانان ورزیده است. ایشان افزود: جایگاه داوری مانند قضاوت است که در اسلام دارای اهمیت و مورد سفارش جهت رفع دغدغه های روزمره وا یجاد زمینه اظهار نظر عادلانه می‌باشد، پس بنابراین نیاز است یک داور ورزشی دغدغه مسائل کاری و معیشتی نداشته باشد تا با آرامش خاطر از قوانین ورزشی در میادین گوناگون صیانت کند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بیان داشت: وقتی در عرصه‌های بزرگ جهانی در رشته های مختلف ورزشی داوران خوشنام ایرانی مطرح هستند، یعنی نام ایران عزیز مطرح و سربلند میشود. قطعا داوران با تحمل سختی باعث تعالی خود به عنوان نماینده کشور شده اند، و این تلاش برای بالابردن پرچم مقدس از برخی جهات همانند جهاد رزمندگان برای حفظ پرچم مقدس کشورمان ارزشمند است. این کسب افتخار موجب نشر روحیه و نشاط در جامعه خصوصا جوانان خواهد شد.

حجت الاسلام صالحی در این دیدار اعلام نمود ارتباط مستمر این مرکز با وزارت ورزش در سطح عالی ترین مقام و بهترین همکاری میباشد که با روحیه جهادی وزیر محترم مسبب رفع مشکلات متعددی همچون قانون استخدامی قهرمانان المپیک و پارالمپیک است که بعداز سالها عملیاتی شده است.

ایشان در ادامه یکی از راهکارهای موثر رفع مشکلات جامعه عظیم داوران ورزشی در رشته‌های مختلف را همدلی و همبستگی رسمی این عزیزان دانست که بصورت سازمانی بتوانند موارد حرفه‌ای خود را پیش ببرند. مدیر روابط عمومی مرکز افزود در همین راستا  پیشنهاد ایجاد فدراسیون داوران ورزشی به آقای دکتر سجادی اعلام شده و بازهم همراهی و موافقت ایشان کسب شده و مقرر گشته این موضوع عملیاتی شود.

در پایان علیرضا فغانی و محمدرضا منصوری و محمدرضا ابولفضلی هرکدام صحبتهایی از افتخارات کسب شده در قضاوت‌های جام جهانی فوتبال در گذشته و مسابقات پیش رو بیان داشتند. علیرضا فغانی داور خوشنام کشور قبل از عزیمت به مسابقات جام جهانی قطر، اعلام داشت در هرکجای دنیا که باشم با پیراهن ایران عزیز در میادین حاضر میشم.

انتهای پیام/

نظر شما