توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)

هسته مرکزی سازمان جاسوسی بهائیت در شمال کشور متلاشی شد

۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۸:۱۵
کد خبر: ۱۳۷۲۷۰۶
هسته مرکزی سازمان جاسوسی بهائیت در شمال کشور متلاشی شد
اعضای تشکیلاتی صهیونیستی بهائیت در شهر‌های مختلف استان مازندران شناسایی و توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، باتلاش سربازان گمنام امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف در اداره کل اطلاعات مازندران، از شکل گیری هسته ی تشکیلاتی جدید حزب جاسوسی بهائیت ، پیشگیری و جملگی عوامل اقدام کننده دستگیر شدند.

رصدهای دقیق اطلاعاتی نشان دادند که مرکزیت تشکیلات صهیونیستی موسوم به بیت العدل (مستقر در حیفای اشغالی) با آموزش و اعزام دو مربی سازمانی به داخل کشور، قصد احیای مخیانه سازمان جاسوسی بهائیت در شمال کشور را داشت که با هوشیاری مجاهدین گمنام ایران اسلامی،در تور اطلاعاتی این اداره کل قرار گرفته و پس از شناسایی مرتبطین آنهادر شهرهای مختلف، همه آنها بازداشت شدند.

دو عنصر مرموز یاد شده که دوره های خاص سازمانی و تشکیلاتی بهائیت را در کشور هندوستان دیده اند با رعایت کامل اصول حفاظتی و پنهان کاری، دوازده عنصر تشکیلاتی حزب صهیونیستی را از شهرهای مختلف مازندران گرد آورده بودند که جملگی این عناصر نیز بازداشت شدند. آموزش اصول سازمانی، ارتباطات پنهون، شیوه های اجتماع سازی مبتنی بر سند ابلاغی مرکزیت حیفای رژیم صهیونیستی، تبیین وضعیت فعلی تشکیلات در ایران ، رهنمودهایی برای احیای آن و بهره گیری هدفمند از رسانه های بیگانه، منجمله محورهای نشست تشکیلاتی ابلاغی هسته ی مرکزی حزب جاسوسی بهائیت بوده است.

اداره کل اطلاعات استان مازندران اعلام می نماید، در چارچوب راهبردهای مبنایی وزارت اطلاعات، با هرگونه فعالیت غیرقانونی فردی یا جمعی، مرتبط با بیگانگان به ویژه با رژیم صهیونیستی، قاطعانه و منطبق بر مقررات کشور برخورد می نماید.

روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان مازندران

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز