لاپید: اسرائیل حق جلوگیری از تبدیل ایران به یک تهدید هسته‌ای را دارد

۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۶:۵۹:۰۷
کد خبر: ۱۳۷۳۹۲۱
لاپید: اسرائیل حق جلوگیری از تبدیل ایران به یک تهدید هسته‌ای را دارد
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز بار دیگر از دستیابی به یک توافق احتمالی در چارچوب کنونی مذاکرات جاری رفع تحریم ها ابراز نگرانی کرد و ادعا کرد که با جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا برای مقابله با برنامه هسته ای ایران توافق کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، به نقل از سایت النشره،یائیر لاپید، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: هنوز خیلی زود است که بدانیم آیا در مهار تلاش‌ها برای بازگشت به توافق هسته‌ای با ایران موفق بوده‌ایم یا خیر.
وی ادامه داد: با جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به توافق رسیدیم که اسرائیل حق جلوگیری از تبدیل ایران به یک تهدید هسته‌ای را دارد.
انتهای پیام/

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
0
رئیس رژیم نجس و بزدل و حرامزاده یهود مثل سگ فقط پارس می کند ایران سی سال پیش به یک قدرت هسته ای تبدیل شده حالا یهودی نجس و حرامزاده ای چون لاپید تازه از خواب پاشده پارس می کند .
ناشناس
|
-
|
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
0
بیش ازچهل سال است اراجیف بهم میبافی هیچ غلطی نمیتوانی بکنی خودتم هم خوب میدانی کوچکترین حرکتی منجر به اضمحلال نظام صهیونیستی وبرگشت به هفتاد سال قبل خواهید شد و مسلمانان بباور خواهند رسید که آزادی فلسطین دور از دسترس نیست جنگ رمضانی درکار نخواهد بود ایندفعه تمام زیرساختهای رژیم صهیونیستی ازبین خواهد رفت وبرای انجام آن دهه ها مشغول فعالیت برای انهدام هستیم فقط اتفاقات آینده آنها را عملی خواهد کرد پس ای صهیونیست بزدل بیجهت چرند وپرند برزبان نیاور
مهدی
|
-
|
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
0
لسرایل اگرحرکت نظامی بکند پشیمانی برایش سودی ندارد