بازدید سرزده رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از متروی تهران

۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۹:۵۴:۳۴
کد خبر: ۱۳۷۳۹۵۴
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بطور سرزده از متروی تهران بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مدیر روابط عمومی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعلام کرد پیرو اطلاع قبلی از سوی رئیس این مرکز مبنی بر بازدیدهای سرزده از دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی با محوریت درخواست‌ها و رسیدگی به شکایات مردم، در آغاز سال دوم دولت مردمی و پس از رصد عملکرد دستگاه‌ها در استانها، نوبت به حضور در پایتخت رسیده و هر هفته بصورت سرزده در یک نهاد دولتی و عمومی سرکشی خواهیم کرد.

در آستانه شروع سال تحصیلی در مدارس و دانشگاه‌ها که بعداز دوسال وقفه میباشد، قطعا رفع دغدغه‌های مردم از لحاظ حمل و نقل شهری محصلین از واجبات پیگیری مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری میباشد.

لذا حجت الاسلام احمد صالحی سه‌شنبه ۱۵ شهریور بطور سرزده در ایستگاه میدان منیریه وارد قطار مترو شد و پس از گپ و گفت‌های صمیمانه با مردم در مسیر، در ایستگاه‌های شهید بهشتی و شهید مفتح با مغازه داران و همشهریان حاضر در محوطه گفتگو کرد. مردم که ابتدا از حضور بدون اطلاع و تشریفات یک مقام رسمی دولتی متعجب میشدند، بعداز برخورد صمیمانه رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از کمبودها و مشکلات استفاده از مترو گفتند و درخواست بهتر شدن خدمات را داشتند.

در نهایت حجت الاسلام صالحی با حضور در ساختمان مرکزی مترو تهران، از اتاق کنترل و تجهیزات فنی مترو تهران و حومه دیدن کردند، سپس در جمع مدیرعامل و معاونین و مدیران مترو پای صحبت‌ها نشستند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ضمن قدردانی از زحمات شهردار انقلابی تهران آقای دکتر زاکانی، از پرسنل پرتلاش مترو تهران، قدردانی کرده و بیان داشت: مترو بیشترین تردد روزانه و مراجعه مردم را در میان تمام دستگاه‌های دولتی تهران دارد، لذا تلاش می‌شود تا راهکارهایی برای رفع مشکلات این ناوگان عظیم در نظر گرفته شود تا خدمات‌ رسانی در آن به مردم بهتر از قبل ادامه یابد. آرزوی توفیق برای مدیریت جدید و جوان مترو تهران دارم و امیدوارم تحولی شایسته برای مردم پایتخت ایجاد شود. در راستای پیگیری مطالبات مالی و فنی مترو در جهت افزایش خدمات بیشتر در کنار این مجموعه هستیم و از طرفی بعنوان خادم مردم پیگیر درخواست‌ها و شکایاتی که مسافران از مشکلات مترو داشتند هستم.

حجت الاسلام صالحی در پایان اشاره کرد این بازدیدهای سرزده و نظارت بر عملکرد مردمی مدیران ادامه خواهد داشت.

عباسی نامی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران نیز از اعلام آمادگی کامل برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و بیان داشت با اصلاح و افزایش خدمات قطعا بدنبال خدمت رسانی بهتر هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز