پهپاد اسرائیل بر فراز نابلس سرنگون شد

۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۰۹:۵۷:۱۰
کد خبر: ۱۳۷۸۴۸۴
پهپاد اسرائیل بر فراز نابلس سرنگون شد
نیروهای مقاومت فلسطین به سمت یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن تیراندازی و آن را سرنگون کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا، به نقل از شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم، گروهی از مبارزان فلسطینی یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را بر فراز اردوگاه البلاطه در شرق شهر نابلس شناسایی هدف تیراندازی قرار دادند.

برپایه این گزارش، منابع رژیم صهیونیستی گفتند که "یک پهپاد ارتش اسرائیل بر فراز نابلس سرنگون شده است".

رژیم صهیونیستی به خاطر ناتوانی در برابر مقاومت گسترده مبارزان فلسطینی در شهرها و اردوگاههای فلسطینی اخیرا اعلام کرد که به پهپادهای هجومی متوسل می شود.

همزمان رزمندگان مقاومت فلسطین بار دیگر مرکز ایست و بازرسی الجمله در شمال جنین را با بمب دست ساز هدف قرار دادند.

این مرکز هفته گذشته نیز شاهد تبادل آتش بین مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست بود که در جریان آن یک افسر رژیم صهیونیستی کشته شد.

در همین حال، گردان های جنین وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پیامی به اشغالگران تاکید کرده اند که آزادسازی سرزمین فلسطین در راه است.

سخنگوی این گردان ها خطاب به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ما برای شما بمب ها و گلوله ها را آماده کرده ایم.

وی افزود: ارتشی از مجاهدان در انتظار شما هستند.ما در اردوگاه جنین انتظار شما را می کشیم و در راه شهدای فلسطین گام برمی داریم.

افزایش مبارزه مسلحانه گروههای مقاومت فلسطین بویژه در دو شهر نابلس و جنین که اسطوره مقاومت در کرانه باختری به شمار می روند، بیش از پیش سران رژیم صهیونیستی را نگران کرده است، چرا که آنها پیش از این فقط نگران مقاومت غزه در جنوب بودند ولی این روزها مقاومت کرانه باختری به چالشی بزرگی برای سران رژیم صهیونیستی تبدیل شده که با بی ثباتی سیاسی در درون سرزمین های اشغالی روبه روست.

انتهای پیام/ 

نظر شما