اکرمی: حوادث بعد از اربعین فتنه دقیق و عمیق منافقین و گروهک‌های تروریست بود/ گروهک‌های ضد ایرانی دنبال بهم ریختن امنیت هستند

۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۳:۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۳۸۳۱۸۲
اکرمی: حوادث بعد از اربعین فتنه دقیق و عمیق منافقین و گروهک‌های تروریست بود/ گروهک‌های ضد ایرانی دنبال بهم ریختن امنیت هستند
عضو جامعه روحانیت مبارز، گفت: ما باید دشمن‌شناسی عمیق‌تری داشته باشیم و در این مواقع فکر نکنیم که فقط یک اعتراض و اغتشاش است بلکه باید آگاه باشیم که گروهک‌های ضد ایرانی به دنبال بهم ریختن آرامش و امنیت در ابعاد گسترده هستند.

سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا به سواستفاده دشمنان از وضع موجود تاکید داشت و گفت: بعد از اینکه مسئله اربعین و حضور گسترده زائرین در جهان مطرح شد با یک فتنه دقیق و عمیق توسط منافقین و گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب مواجه شدیم.

وی ادامه داد: یک مجموعه‌‌ ایران ستیز دست به دست هم دادند که امنیت ایران را برهم زنند که در این راه آسیب‌هایی به جامعه و کشور وارد کرده‌اند.

حجت‌الاسلام اکرمی اولین راهکار برای مقابله با این فتنه‌ها را هوشیاری دانست و گفت: ما در هر زمان در برابر دشمنانی که استقلال، وحدت و انقلاب اسلامی ما را نشانه گرفته‌اند باید بیدار و هوشیار باشیم.

این عضو جامعه روحانیت مبارز، افزود: نکته بعدی این است که ما باید دشمن‌شناسی عمیق‌تری داشته باشیم و در این مواقع فکر نکنیم که فقط یک اعتراض و اغتشاش است بلکه باید آگاه باشیم که گروهک‌های ضد ایرانی به دنبال بهم ریختن آرامش و امنیت در ابعاد گسترده هستند.

اکرمی ادامه داد: گاهی این حوادث تلخ باعث هوشیاری و انسجام  بیشتر ما خواهد شد و دشمن نتیجه‌ای برعکس انچه که انتظار دارد می‌گیرد.

وی در خصوص تبادل نظر و برگزاری میز گردها، تاکید کرد: یک توصیه‌ای که مقام معظم رهبری به طور مکرر آن را مطرح کردند مسئله تشکیل میز گردهایی است که باید همیشه بین نخبگان، خبرگان و پختگان برگزار شود و ما باید از نظرات یکدیگر در عرصه‌های مختلف مانند عرصه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام اکرمی در پایان خاطرنشان کرد: ما سالانه 16 میلیون دانش آموز و بیش از یک میلیون دانشجو را راهی مدرسه و دانشگاه می‌کنیم که این اقدام باید با فکر و پختگی انجام شود و برای اینکه دشمنان از نقاط ضعف سواستفاده نکنند باید این میز گردها را مورد توجه قرار دهیم و مردم ایران را هر روز آماده‌تر و آگاه‌تر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز