پلیس دانمارک: مهاجم به سفارت ایران در دادگاه تفهیم اتهام می‌شود

۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۰:۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۳۸۴۲۵۳
پلیس دانمارک: مهاجم به سفارت ایران در دادگاه تفهیم اتهام می‌شود
پلیس دانمارک در پی حمله یک مهاجم مسلح به سلاح سرد به سفارت ایران در کپنهاک طی بیانیه‌ای اعلام کرد که مهاجم روز شنبه در دادگاه تفهیم اتهام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، پلیس دانمارک در پی حمله یک مهاجم مسلح به سلاح سرد به سفارت  ایران در کپنهاک که با تهدید سفیر کشورمان، مجروح شدن یکی از کارمندان محلی و صدمات به خودروهای سفارت همراه بود، در بیانیه‌ای اعلام کرد که مهاجم روز شنبه در دادگاه تفهیم اتهام می‌شود.

در این بیانیه که یک نسخه آن در تارنمای پلیس دانمارک منتشر شد، آمده است: پلیس کپنهاگ صبح روز جمعه در واکنش به نقض حریم سفارت ایران در کپنهاگ فراخوانده شد. یک ایرانی ۳۲ ساله که با خود چاقو حمل می‌کرد به دلیل تجاوز به زمین سفارت دستگیر شد. 

مهاجم طبق بیانیه پلیس روز شنبه در دادگاه کپنهاگ حاضر خواهد شد و دادستان پلیس تقاضا خواهد کرد که او در حبس بماند. در بیانیه پلیس آمده است که مهاجم به دلیل اقدامات خشونت‌آمیز و نقض قانون جزایی دانمارک، به دو فقره خرابکاری متهم است.

بر اساس بیانیه یادشده، پلیس کپنهاگ در پی حادثه امروز تدابیر لازم را در خصوص تامین امنیت سفارت ایران و کارکنان آن صورت داده و با همکاری سرویس امنیت و اطلاعات دانمارک سرگرم بررسی ابعاد این حادثه است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز