معاون امنیتی وزیر کشور: نظر هیئت ویژه رئیس جمهور برای علت بررسی فوت مهسا امینی موید نظر پزشکی قانونی است/ نامه سال ۹۵ پدر مهسا به مدیر تامین اجتماعی درمورد مریضی دخترش

۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۳۸۵۲۸۰
معاون امنیتی وزیر کشور: نظر هیئت ویژه رئیس جمهور برای علت بررسی فوت مهسا امینی موید نظر پزشکی قانونی است/ نامه سال ۹۵ پدر مهسا به مدیر تامین اجتماعی درمورد مریضی دخترش
معاون امنیتی وزیر کشور گفت: بعد از حادثه پیش آمده برای مرحومه مهسا امینی ، ریاست جمهور به وزیر کشور ابلاغ فرمودند که برای تحقیق و بررسی جامع و کامل مسئول شوند و پس از پایان کار گزارش به رییس جمهور تقدیم شود

یه گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، مجید میراحمدی معاون امنیتی وزیر کشور عصر امروز(دوشنبه) در نشست خبری خود در وزارت کشور گفت: بعد از حادثه پیش آمده برای مرحومه مهسا امینی، ریاست جمهور به وزیر کشور ابلاغ فرمودند که برای تحقیق و بررسی جامع و کامل مسئول شوند و پس از پایان کار گزارش به رییس جمهور تقدیم شود. 

وی افزود: در زمانی که این موضوع را ریاست جمهور به وزیر کشور ابلاغ کردند ، مشغول اربعین حسینی و مسائل آن بودیم که دکتر وحیدی این را به بنده ابلاغ کردند و من بلافاصله کار را شروع کردم. 

وی با بیان اینکه ما منصرف از مسیر از پزشکی قانونی، کار خود را شروع کردیم و تحقیقات مختلف را انجام دادیم گفت: کلیه سوابق پزشکی ایشان را در سطح کل کشور جمع آوری کردیم و تمام دوربین های شهری که در مسیر تردد ایشان بود را از دستگاه های متخلف درخواست کردیم، از همه دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی خواستیم نظر خود را نسبت با این اتفاق به ما اعلام‌کنند از حفاظت اطلاعات فراجا خواستیم راجع به مسئله چگونگی رفتار مامورین تحیق کنند و از دستگاه قضایی خواستیم به چگونگی رفتار مامورین نتیجه بررسی را به ما اعلام کنند.

وی افزود: از فرماندهی انتظامی خواستیم کلیه رسیدگی های خود را اعم از بازرسی فراجا را همراه با اسناد و مدارک اعلام‌کنند از پزشکی قانونی درخواست کردیم اخرین‌جمع بندی را به ما بگویند.

میراحمدی افزود: یک‌کمیته مستقل پزشکی را تشکیل دادیم و در این‌کمیته پزشکی سه نفر از پرشکان‌بخش خصوصی مربوط به متخصصین قلب و مغز اعصاب و رادیولوژی را خواستیم‌ و کمیته ای تشکیل دادیم و گفتیم تمام سوابق پزشکی بررسی شود. 

وی با بیان اینکه تمام سوابق درمانی و‌ گزارشات اولیه بیمارستان کسری را گرفتیم و به طور مفصل بررسی کردیم، تصریح کرد: در سال ۹۵ در یک شهریور پدر خانم امینی با مدیر کل تامین اجتماعی کردستان مکاتبه می کند. به ایشان ابلاغ می شود که در کردستان خدمت کند و ایشان در آنجا می گوید دختر من‌مریض است و باید تحت مراقبت باشد و باید هر ماه به شهرستان تبریز مراجعه کند و چون در سنندج فامیلی ندارم و خانواده ام برای مراقبت از دخترم حاضر نیستند به سنندج بیایند، ازایشان درخواست می‌کند که به کردستان نیاید. این سند روشن است که پدر ایشان می گوید که دخترش مریض است و نیاز به مراقبت دارد. 

وی افزود: این درحالی است که از ابتدا انکار‌میشد که ایشان مشکل و مسئله ای نداشته است در حالیکه این سند روشن است و علاوه بر اسناد دیگر این این سند نشان از بیماری خانم امینی دارد‌.  فیلمی در اختیار داریم که پدر خانم امینی پس از مشاهده پیکر فرزندش بیان می‌کند که هیچ آثاری ناشی از ضربه به سر وجود ندارد. در آن فیلم وضعیت سر خانم امینی نیز مشخص است.

معاون امنیتی وزارت کشور بیان داشت: همچین از طریق مرجع قضایی سراغ همراهان خانم امینی رفتیم و در نتیجه این تلاش ها گزارش نهایی ما آماده شد و به وزیر کشور تقدیم شده است تا ایشان امضا کنند و نتیجه بررسی ما موید نظریه پزشکی قانونی است. 

میراحمدی خاطرنشان کرد: بعد این‌مسئله با اتفاقانی مواجه شدیم که حدود بیست و چند روز است‌کشور را درگیر کرده است، در این‌ مسئله آن چیزی که محرز است و در اعترافات دستگیر شدگان و گزارشات دستگاه های اطلاعاتی است؛ هدایت و حمایت پشتیبانی و بهره برداری دشمنان خارجی ما در این‌موضوع کاملا مشهود است‌. دشمنان خارجی صحنه گردان این اتفاقات هستند‌. 

وی ادامه داد: بررسی کردیم در این اقدامی که دشمنان ما برای آن اتاق جنگ تشکیل دادند آیا مسئله خانم امینی یک اقدام از قبل طراحی شده برای شروع عملیات بود یا خیر در بررسی های خود به این نتیجه نرسیدیم که فوت خانم امینی رمز شروع این مسائل باشد. اما این محرز است که به دلیل تاخیر در اطلاع رسانی ، چون اکثر مسئولین درگیر اربعین بودند و تاخیر ۴۸ ساعتی در انعکاس واقعیت، این ماجرا صورت گرفت‌ ، در این ۴۸ ساعت خلا اطلاع رسانی این ها توانستند روایتگر اول موضوع باشند و به شدت احساسات ر برانگیخته کردند و ظرفیت فضای مجازی را در دست گرفتند و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان به میدان آمدند و تلاش خود را کردند از این سوژه در خلا اطلاع رسانی استفاده کنند. بعد از این برانگیختگی شروع کردند که احساس تنفر را در جامعه تشدید کنند و در یک طراحی دقیق عملیات روانی این کار را انجام دادند. و در مرحله سوم تشدید احساس خشم در جوانان را ایجاد کردند. و پس از آن فراخوان دادند و  هدف اصلی بی ثبات سازی و ناامنی گسترده درکشور بود. این ها از این ارتقا بهره برداری مناسب کردند و مراحل عملیات روانی را شکل دادند و تمام فنون‌مختلف در فضای مجازی را بکار گرفتند به شکلی که توسط ربات ها امارهای بسیار نجومی وحشتناکی را ترند کردند. مثلا یک امار سیصد هزار نفری را نزدیک به صد میلیون ترند کردند.

وی با بیان اینکه در این‌ماجرا کاملا تیم هایی را سازماندهی کرده بودند و برای هر عملیات قیمت هایی را تعیین کرده بودند گفت: مثلاحمله به مامور نرخی مشخص داشت و نوشتن شعار بر روی دیوار نرخی دیگر ، یک پول کلانی را به صحنه آوردند که افراد را با هر انگیزه ای وادار کنند که هر عملیاتی که می خواهند را به انجام رسانند. ماجرای خانم امینی سوژه مناسبی برای اغازعملیات بود‌. 

وی گفت: در اعترافات دستگیرشدگان وجود دارد که برای آنها مهم نیست چه کسی کشته می شود و چه اموالی غارت می شود. مهم این بود که هرکسی می تواند بکشد و غارت کند. مهم نبود که باحجاب باشد یا بی‌حجاب یا سنی باشد یا شیعه. برای تحریک قوم لر، دختری به اسم "مهسا میسا موگویی " خارج از منطقه اغتشاشات را شناسایی کرده و کشتند و به راننده‌ای دادند تا جلوی بیمارستان ببرد. بلافاصله بعد از از یک دقیقه، موضوع را به اینترنشنال فرستادند، یعنی کاملا طراحی شده عمل کردند ولی پدرش گفت دخترش به دست نیروی انتظامی کشته نشده است. کشته سازی یکی از پروژه های جدی آنها بود. تا الان بیش از ۲۰ نفر خارج از اغتشاشات توسط این افراد کشته شده اند تا پروژه کشته سازی را دنبال کنند.

معاون امنیتی وزیر کشور ضمن تاکید بر اینکه خسارت های اقتصادی  را دستگاه ها در حال جمع آوری میزان خسارت های مستقیم  آن هستند‌، تصریح کرد: بیش از بیست روز است که کسب و کار ها و فعالیت های اقتصادی تحت تاثیر قرار گرفته است و به شدت مردم ناراحت هستند و مردم در شرایطی که شاهد این بودند که دولت مشکلات  آنها را در صدد رفع آن است، با این اقدام اخیر بیشترین خسارت اقتصادی متوجه خود مردم شد و بسیاری از کسبه ها برای پرداخت اجازه بهای محل کسب و کار خود و برای اجاره بهای خانه خود دچار مشکل شده اند و از دستگاه های مسئول می خواهند برای مردم فکری کنند و از مطالبات های مردم این است که دستگاه ها امینی زودتر این قائله را جمع کنند تا این ها به زندگی عادی خود برگردند. 

وی با اشاره به آمار خسارت اغتشاشگران به اماکن عمومی خاطرنشان کرد: ۱۷۸ بانک تخریب شده و یا سوخته است. ۳۵ اماکن دولتی مورد خسارت و تخریب و آتش سوزی قرار گرفته است و بیش از ۳۰ اماکن خصوصی تخریب شده است و به بیش از ۳۰‌مسجد و حسینیه حمله شده است نزدیک به ۱۱۷ خودروی شخصی مردم که در مسیر عبور بوده یا سوزاندن و یا تخریب کردند و نزدیک به ۵۰ دستگاه موتور سیکلت مردم ر ا آتش زدند این ها علاوه بر خسارت به نیروهای درگیر در صحنه است. این ها خسارت هایی است که به مردم و بخش دولتی وارد کردند اینها غیر از غارت فروشگاه ها است. به این ها دستور عملیات داده شده بود که هرچه می توانید بکشید و غارت کنید و احساس ناامنی عمومی را ایجاد کنید‌.

میراحمدی تاکید کرد: در سایه این‌ناامنی ها تعطیل کردن دانشگاه ها و مدارس را دنبال کردند‌دستور عملیات بعدی این بود که باید کاری کنند که هیچ دانش آموزی احساس امنیت برا ی رفتن به کلاس درس و دانشگاه نکنند. 

وی با بیان اینکه پیامک های زیادی را برای معلمین دانش آموزان و دانشجویان ها و اساتید ارسال کردند که تهدید کردند که اگر به کلای درس رفتید امنیت  جانی نخواهید داشت، تصریح کرد: بسیاری از این پیامک ها از اتاق های جنگ خارج از کشور بود که با سرشماری از تلفن داخلی تماس می‌گرفتند و این اقدامات را انجام می‌دادند. 

معاون امنیتی وزارت کشور با بیان اینکه امنیت کاملا در کشور برقرار است، خاطرنشان کرد: اقدام اخیر آنها این بود که با ارسال پیامک و با بکار‌گیری اراذل بازاری ها را تهدید کردند.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور تاکید کرد: دشمن در خیابان شکست خورد و الان امنیت کافی در کشور برقرار است. آنها سپس دنبال تعطیلی بازار رفتند. با ارسال پیامک و فرستادن اراذل و اوباش، بازاریان را تهدید کردند و پریروز در بازار اغتشاش کردند و در مقابل به حساب اراذل، رمز ارز واریز کردند، اما بازار الان فعالیت خود را انجام می دهد.رسانه های فارسی زبان به گونه ای اخبار را منتشر می کنند که گویی نظام سقوط کرده است. کشوری که رسانه ایران اینترنشنال را اداره می‌کند، بداند اقدام خصمانه علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهد، و ما از این اقدام آنها چشم پوشی نمی کنیم و اقدام آنها قطعا بدون پاسخ نمی ماند و باید تاوان پس بدهند. ما به آنها هشدار می دهیم و اتاق عملیات جنگی خود را باید تعطیل کنند.

وی افزود: به دنبال این هستند که محیط های دانشجویی را متشنج کنند و از بستر دانشگاه آشوب را در سطح خیابان باز تولید کنند که در طی روزهای گدشته تجمعات سیر نزولی را گرفته است و به سمت کاهش محسوس رفته است و دانشجویان‌معترض این هستند  و مطالبه دارند تا شرایط درس خواندن فراهم شود و محیط های دانشگاهی آرام شود‌. 

معاون‌امنیتی انتظامی وزارت کشور در رابطه با آخرین وضعیت امنیتی سنندج گفت: در شب گذشته در سنندج، عناصری از گروهک کومله با سلاح جنگی به صحنه آمدند و در بین ۶۰، ۷۰ نفر مردم حضور پیدا کردند. دو نفر را از پشت زدند و کشتند و به افراد فراجا و سپاه و بسیج شلیک مسلحانه کردند،۴ نفر را مجروح کردند. یک‌نفر را به شهادت رساندند. اینها از نجابت و خویشتن داری و صبر مامورین سو استفاده کردند. اکنون سنندج وضعیت آرام و خوبی دارد و انشاالله این وضعیت ادامه دار باشد.

وی درخصوص وضعیت زاهدان گفت: در زاهدان گروه های تجزیه طلبی آمدند و مسلحانه اقدام کردند اما اکنون وضعیت خوبی برقرار است.در کل کشور امنیت کامل برقرار است. 

میراحمدی در خصوص بازگشایی دانشگاه شریف گفت: علاقه مند هستیم که کلاس های دانشگاه شریف حضوری شود ، رئیس دانشگاه و وزیر علوم علاقه مند هستند که کلاس ها حضوری باشد فکر نمی‌کنم این کلاس های آنلاین و مجازی طولانی باشد‌. 

وی درخصوص آمار کشته شده ها در اتفاقات اخیر گفت: به دلیل کشته سازی هایی که به طور جدی در دستور کار عملیات تیم های ترور وابسته به سرویس های خارجی بود به دنبال تفکیک اطلاعات هستیم و پس از تفکیک و بررسی های فنی، آمار را اعلام می‌کنیم‌.

وی در عین حال تاکید کرد: آمارهای اعلام شده کذب است و در زاهدان آمار ۸۵ کشته شده صحت ندارد. حتی ۵۰ درصد این آمار هم صحت ندارد‌. می خواهیم روایتگری رسمی این آمارها باشیم قطعا آمار واقعی را اعلام‌می‌کنیم. 

میراحمدی در رابطه با آمار بازداشتی ها گفت: متوسط هر استان ما، زیر صد نفر بازداشتی است.

وی در پاسخ به این سوال که اینکه گفته شد سن اغلب بازداشت شده ها ۱۵ سال است آیا صحت دارد یا خیر گفت: خیر قطعا غلط است. بازداشت شده از ۱۷ سال به بالا هستند‌ و دو سوم کسانی که دستگیر شدند اصلا بازداشت نشدند‌. هیچ دانش آموزی از داخل مدرسه ها، دستگیر نشده است. همچین از داخل دانشگاه هیج دانشجویی دستگیر نشده است و در دانشگاه شریف در داخل دانشگاه حتی یک نفر دستگیر نشده است. 

وی با اشاره به اینکه ملت ما بر توطئه بسیار بزرگی غلبه و دشمن را با شکست مواجه کرد، افزود: مزدوران دنبال کشته سازی بودند، اما نیروهای عمل کننده ما در نهایت مدارا، نجابت و هوشمندی عمل کردند. ما بیش از۲۰ شهید تقدیم امنیت مردم کرده ایم. مردم هم به صحنه آمدند. مردم توجه کنند این آخرین توطئه دشمن نیست. توجه مردم می تواند خیلی زودتر این مسایل را خنثی کند.به شایعات فضای مجازی توجه نکنند. دشمن واقعیات را تغییر داده و با ذهن جوانان بازی کرده و جای شهید و قاتل را عوض می کنند.برخی افراد دستگیرشده گریه می‌کنند و می‌گویند تصور ما اشتباه بوده و احساساتی شده اند.

وی در پاسخ به این سوال که شما گفته بودید کسانی که دستگیر می شوند تا زمان محاکمه در بازداشت می مانند،این مطلب را برچه اساس بیان کردید؟  گفت: مطالبی که من گفتم، همان‌مطلبی است که مسئولین قضایی اعلام کردند، مسئولین قضایی افراد در صحنه را به چند دسته تقسیم کردند؛ یک دسته افرادی بودند که به طور احساسی آمدند و انگیزه تقابل با نظام و انگیزه ناامن سازی نداشتند و براساس یک احساسات برانگیخته شده آمده اند. این ها به شکل ارشادی آزاد شدند اما آنهایی که عوامل اغتشاش هستند و هدایت گر و تخریب گر هستند و مامورین را به شهادت رساندند، آزاد نمی شوند و دادگاه های آنها به سرعت برگزار می شود و سخت ترین‌مجازات ها در انتطار آنهاست. 

وی افزود: بعضی ازچهره ها و سلبریتی ها که نقش مخرب تهیج و تحریک کنندگی داشتند و هرکسی به هرمیزانی در این‌ماجرا نقش داشته باشند دستگاه قضایی مسئول به سراغ آنها می رود.

وی در این باره بیان داشت: کسی که توییت می‌کند افراد را برای اغتشاش و حمله تهییج می‌کند و ایجاد تنفر می‌کند و در سناریوی دشمن نقش ایجاد می‌کند. اینها باید پاسخگوی اعمال خود باشند مگر آنکه نظام به آنها فرصت بدهد که رفتار خود را اصلاح کنند‌ حرف من حرف قوه قضاییه است. 

وی افزود: نمی توانیم شبکه های اجتماعی که محل آموزش و سازماندهی و هدایت و تحریک و ایجاد حس خشم و تنفر است و محل ابتذال و ویرانگر کانون خانواده هستند نمی شود نسبت به آن بی تفاوت بود از مطالبات جدی این است که اینها تعیین تکلیف شود.

معاون امنیتی وزیر کشور بیان داشت: واتساپ و اینستاگرام مجرمانی هستند که باید مسئولین آن محاکمه و مجازات شوند و این ها بخش اصلی اتاق عملیات دشمنان بر علیه کشور بودند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور حجم سلاح هایی است که به شکل غیر قانونی وارد کشور شده و این جز پروژه های دشمنان است، تصریح کرد: اینها به شکل گسترده ای از مدتها قبل از طی سال‌های مختلف و متوالی سلاح های زیادی را وارد کشور کردند و به همین خاطر مقررات جدیدی را برای برخورد با قاچاقچی های سلاح مصوب کرده ایم که مجازات قاچاقچی های سلاح تشدید شود و به شدت با قاچاقچی های سلاح برخورد شود و با بکار گیرندگان سلاح برخورد شود.

میراحمدی ضمن تاکید بر اینکه بایستی مسئله ورود سلاح های غیر مجاز به کشور را حل کنیم و باید خط قرمز کشور این باشد و باید مجازات های بازدارنده ای به قاچاقچی ها استفاده شود‌، تصریح کرد: یکی از آنها این سرقت های مسلحانه و قتل ها است و مجازات های سنگینی تصویب شده است و باید به سرعت اجرا شود و باید این بسترهای ایحاد ناامنی در کشور خشکیده شود‌. 

میراحمدی در پاسخ به این سوال که در رابطه با توافقات با کردستان عراق چه اقداماتی انجام شده است؟ گفت: این ها بارها متعهد شدند که اجازه فعالیت ضد انقلاب تجزیه طلب را در اقلیم کردستان عراق ندهند ولی به دلیلی نقض تعهد صورت‌میگیرد. جمهوری اسلامی نمی تواند تماشاگر باشد‌ و این کاری که سپاه انجام داد نه بار اول است نه بار آخر؛ و اگر گروهک های ضد انقلاب فعالیتی کنند و اقلیت اجازه این فعالیت را بدهد حتما نیروی زمینی سپاه شدیدتر از الان برخورد می‌کند.

میراحمدی در خصوص شایعه اعتراف گیری اجباری از دستگیرشدگان گفت: اصلا اعتراف اجباری وجود ندارد. کسانی در بازداشت ابراز پشیمانی کرده اند، اما خواسته اند فیلم آنها پخش نشود و اگر فیلمی از کسی پخش می شود حتما با هماهنگی خودش است. 

وی افزود: دستگاه های اطلاعاتی و قضایی به اصول اخلاقی پایبند هستند و برای آنها، هدف وسیله را توجیه نمی‌کند و ارسال توییت یا انتشار فیلم افراد آزادشده در اختیار خودشان است.

 میراحمدی درخصوص ماجرای شروین‌حاجی پور گفت: شروین حاجی پور در یکی از استان ها به تشخیص یکی از دستگاه های آنجا دستگیر می شود، اما به دلیل حساسیت موضوع ، مرکز وارد شد و او بلافاصله آزاد شد. او هر تصمیمی پس از آزادی خود گرفته به اختیار خودش بوده و اجباری برای انتشار فیلم از خودش نداشته است. البته این افراد هم باید متوجه باشند که دشمن چگونه دنبال ناامن سازی ایران است و دشمن به همین افراد هم رحمی ندارند و باید مراقب رفتارشان باشند.

وی درباره پرونده نیکا شاکرمی اظهار کرد: در این موضوع تحقیقات انجام شده است. او اختلافات خانوادگی داشته است و مدتی در منزل خاله خود زندگی می کرده است، اما در ادامه امکان زندگی در آنجا هم نداشت. آن شب او سرگردان بود که کجا برود. وارد آن خانه می شود و پیامکی ارسال کرده بود و دست به خودکشی می زند. او ارتباطی با اعتراضات نداشته است‌.

میراحمدی درباره ضبط گذرنامه علی دایی و شجریان، گفت: آن رفتار اصلاح و گذرنامه علی دایی به وی تحویل داده شده است. او سرمایه کشور ما است و عزت ایران را می خواهد. دوستان خودشان رفتند و گذرنامه را به علی دایی تحویل دادند. گفته شده که حتما گذرنامه همایون شجریان هم تحویل داده شود. سیاست وزیر کشور همگرایی، همدلی و یکپارچگی در مقابل دشمن است. علاقمند نیستم کسی که دچار خطا شده ، مجازات شود، بلکه کسی که عامل دشمن است باید مجازات شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره بازداشت هنرمندان و ورزشکاران، اظهار کرد: خانم کتایون ریاحی احضار شده، ولی هنوز خود را معرفی نکرده است. او جرایمی مرتکب شده و باید پاسخگو باشد. مهلت قانونی معرفی او تمام شده است. سایر افرادی هم بودند که احضار شده اند و تذکراتی گرفته و ارشاد  و آزاد شدند. حسین ماهینی فرصتی خواست تا اشتباه خود را اصلاح کند. از ورزشکاران کسی بازداشت نیست و هنرمندان هم فکر کنم کسی بازداشت نباشد.

میراحمدی درباره امکان برگزاری مسابقات ورزشی با حضور تماشاگران نیز اظهارکرد: علاقمندیم بازی های باشگاهی در شرایط مناسب و با حضور تماشاگران برگزار شود، اما به دلیل سناریو کشته سازی، نگرانی امنیتی داریم.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور درباره ایجاد محل برگزاری تجمعات قانونی، گفت: این موضوع در حال بررسی است. با نگاه مثبت موضوع پیش می رود تا شرایط قابل قبولی برای برگزاری اعتراضات صنفی فراهم شود. باید جای مشخصی برای این اعتراضات انتخاب شود و دستگاه ها هم جواب معترضان را بدهند.

وی درباره حمله سایبری به زیرساخت های کشور ، افزود: تهاجم سایبری از سوی دشمن در حال انجام است.۹۹ درصد تهاجم سایبری آنها خنثی شده و در برخی موارد هم موفق شدند از جمله حمله به صداسیما. البته در حال بررسی هستند که آیا این حمله از سوی کشور خارجی بوده یا عوامل نفوذی هم نقش داشته اند. هزاران بار تهاجم علیه صداسیما انجام داده بودند که شکست خوردند ولی یکبار تهاجم سایبری را انجام داده اند.

میراحمدی درباره نقش نیروهای موسوم به لباس شخصی ها در ناآرامی های اخیر خاطر نشان کرد : حضور لباس شخصی ها در مدارس مطلقا کذب است. از درون مدارس کسی دستگیر نشده مگر دانش آموزی در صحنه اغتشاش در خیابان دستگیر شده باشد.دانجشویی در دانشگاه توسط لباس شخصی دستگیر نشده و لباس شخصی هم وارد دانشگاه نشده است. با صراحت اعلام می‌کنیم دستگاه های امنیتی در دل اغتشاشگران حضور داشته و مشغول شناسایی آنها هستند. افرادی شناسایی شده اند و در آینده دستگاه اطلاعاتی به سراغ آنها می آیند.آنها فکر نکنند کیوسک نیروی انتظامی را آتش زده‌ا ند و فرار کرده اند. عوامل لباس شخصی آنها را شناسایی می‌کنند. آنها در شرایط سخت، شجاعانه مشغول مقابله با عوامل اغتشاش هستند.هسته و کانون اصلی تخریب کننده و حمله کننده هیچگاه بیشتر از سی تا پنجاه نفر در صحنه حاضر نمی شود. آنها به خیابان های پرترافیک می روند و از پوشش جمعیت استفاده می کنند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز