جامعه اسلامی مدیران: مردم مسیر اعتراض را با اغتشاش متفاوت می‌دانند

۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۸:۵۸
کد خبر: ۱۳۸۵۶۰۰
جامعه اسلامی مدیران: مردم مسیر اعتراض را با اغتشاش متفاوت می‌دانند
جامعه اسلامی مدیران در بیانیه خود، اظهار داشت: مردم مسیر اعتراض و اعلام نارضایتی خود را با مسیر اغتشاش و برهم زدن امنیت جامعه متفاوت دانسته و به هیچ وجه ،به این گونه حرکات روی خوش نشان نخواهند داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، جامعه اسلامی مدیران در راستای اتفاقات اخیر بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

 در روزهای گذشته جریان های سیاسی معاند و ضد انقلاب به بهانه ی مرگ دختری جوان که نام رمز به خود گرفت، در صدد ناامنی و آشوب در کشور برآمدند که خسارات سنگین مادی ،معنوی و انسانی در پی داشت.

امپراتوری رسانه‌ای دشمن با محوریت رسانه‌های دولتی بی بی سی، وی او ای و اینترنشنال، بصورت شبانه روزی با حجم وسیع تبلیغاتی، میدان دار سایر رسانه های پرشمار ، در داخل و خارج از ایران بودند. این رسانه ها وشبکه های اجتماعی وابسته به دشمن در فضای مجازی  که بلافاصله بعداز حادثه متروپل آبادان در صدد فتنه انگیزی برآمده بودند، گستره دعوت به آشوب و فتنه انگیزی خود را به این روزها کشانده و اغتشاشات را در سراسر کشور کلید زدند و در یک تقسیم کار نانوشته، تلاش کردند تا اهداف سیاه خود  را محقق سازند به طوری که در آشوب های خیابانی اخیر، منافقین، سلطنت طلبان ،گروه های برانداز، احزاب تجربه طلب کرد و ترک ومتاسفانه برخی چهره های سیاسی، اجتماعی  ساده اندیش داخلی  به صحنه آشوب وارد شدند.و امیدوار بودند که مردم به جهت نارضایتی از اوضاع اقتصادی و معیشتی از آنها حمایت خواهند کرد ، اما خوشبختانه شاهد بودیم که نظام با اقتدار و تدبیر ورود نمود و دامنه آن را کمتر از چند روز جمع کردو طبق بیانیه وزارت اطلاعات ،نه تنها از برخی اقدامات تخریبی بیشتر که طرح ریزی کرده بودند جلوگیری نمود، بلکه افراد سردمدار هر جریان نیز دستگیر  کرد..

۱_البته پیش بینی می‌شود که حربه مخدوش کردن امنیت کشور همچنان توسط دشمن ادامه یابد چرا که چند روز پیش شاهد یک سری فعالیت های ضد امنیتی و تروریستی در زاهدان بودیم و متاسفانه منجر به شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان شد.

۲_در چنین شرایطی که کنگره آمریکا رسماً ورود پیدا کرده و در حمایت از اغتشاشات و عملیات کور تروریستی بیانیه صادر  میکند ودینداری مردم را نشانه میرود و رژیم های صهیونیستی و  رژیم های مرتجع عربی هم با همه ظرفیت رسانه ای و فیزیکی خود ورود پیدا می کنند ، لازم است با اتحاد ملی ،در پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی  در میدان ماند و توطئه دشمنان قسم خورده اسلام و ایران عزیز را خنثی  کرد.

۳_رییس‌جمهور محترم، حق مخالف بودن و اعتراض داشتن نسبت به برخی تصمیمات و روش های حکومتی و اجرایی را برای شهروندان روا دانستند . جامعه اسلامی مدیران از چنین موضع و رویکردی حمایت می نماید اما در عین حال هرنوع اقدام تجزیه طلبانه با هر بهانه ای را راهبرد قدرت های سلطه گر می داند و هرگونه مماشات از سوی هر جریان سیاسی را محکوم می نماید.

۴_مردم مسیر اعتراض و اعلام نارضایتی خود را با مسیر اغتشاش و برهم زدن امنیت جامعه متفاوت دانسته و به هیچ وجه ،به این گونه حرکات روی خوش نشان نخواهند داد.

۵_رسانه های اصلاح طلب در ایران در رابطه با اغتشاشات اخیر رویکرد قابل قبولی برای مردم همیشه در صحنه انقلاب را نداشتند، موج سواری برخی جریان‌ها و اشخاص سیاسی و برخی سلبریتی ها بر موج احساسات مردم کار ناصوابی بود که انجام شد. مردم از این گونه موج سواری ها بیزار و متنفرند.

۶_در اغتشاشات اخیر ، در صحنه درگیری های خیابانی، افرادی آموزش دیده بودند که چگونه درگیری ایجاد کرده و سوژه خبری بسازند. بنابراین کشته سازی و به آتش کشیدن اموال عمومی از جمله شگردهای آنان بود.

۷_برخی چهره های مشهور سیاسی اصلاح طلب ، بدون این که اطلاعات لازم از اتفاقات پدید آمده داشته باشند اطلاعیه دادند و در افکار و اذهان عمومی جامعه حس بدبینی و بی اعتمادی ایجاد کردند. این ها باید پاسخگوی خسارت های انسانی و مادی بر کشور باشند.

۸_اجتماع عظیم امت رسول الله در میدان انقلاب تهران و در کلیه شهرهای کشور، که خط بطلانی بر اغتشاشات اخیر بودو نشان داد که مردم متدین و انقلابی وفادار به نظام  همواره بیدار وبصیر در صحنه و آماده هستند.

۹_سخنان مقتدرانه مقام معظم رهبری فصل الخطاب همه جریان‌های سیاسی  واجتماعی داخلی و هشدار به دشمن واذناب داخلیش بود.

این سخنان  شکوه و عظمت رهبری در ایران وجهان را به نمایش گذاشت ،و دشمن را به انزواوانفعال برد و به بیهوده گوئی وا داشت.

 جامعه اسلامی مدیران یاد و نام شهیدان وطن که برای حفظ امنیت و مرزهای جغرافیایی کشور جانشان را تقدیم کردند گرامی داشته و برای مجروحین و صدمه دیدگان، از خداوند منان شفای عاجل مسئلت می نماید. والسلام علیکم و رحمت الله

محمد ناظمی اردکانی _دبیر کل

انتهای پیام/

نظر شما