خیزش سراسری مردم ایران در محکومیت جنایت تروریستی شیراز

۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۳:۵۱:۱۰
کد خبر: ۱۳۹۱۷۵۸
خیزش سراسری مردم ایران در محکومیت جنایت تروریستی شیراز
پس ازجنایت هولناک در شیراز، مردم ایران در یک خیزش سراسری از شمال تا جنوب برای محکومیت این فاجعه عظیم پس از اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف با سر دادن شعارهای مرگ بر منافق، مرگ بر داعشی راهپیمایی و این فاجعه هولناک را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، حمله تروریستی به حرم احمد بن موسی شاهچراغ توسط یکی از عناصر وابسته به داعش جان دست‌کم 15 نفر را گرفت و چهارشنبه خونینی را برای مردم ایران به ویژه برای شیرازی‌ها رقم زد. 

پس از این جنایت هولناک مردم ایران در یک خیزش سراسری از شمال تا جنوب برای محکومیت این فاجعه عظیم پس از اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف با سر دادن شعارهای مرگ بر منافق، مرگ بر داعشی راهپیمایی کردند . 

333333

مردم اهواز در محکومیت جنایت تروریستی حرم شاهچراغ شیراز راهپیمایی و این جنایت را محکوم کردند، مشهدی ها هم در یک حرکت خودجوش از باب الجواد (ع) حرم مطهر رضوی تا چهارراه خسروی و خیابان شهید اندرزگو و خیابان آیت الله خزعلی تا چهارراه شهدا با سر دادن شعارها و در دست داشتن پلاکارد با شعارهای اعتراضی خواستار برخورد قاطع عاملان و آمران این فاجعه شدند. 

راهپیمایی مردم همدان در محکومیت جنایت تروریستی شیراز

مردم تهران هم با سر دادن شعارهای مرگ بر منافق، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست و در دست داشتن پلاکاردهایی با شعارهای اعتراضی به رسانه های تروریست و بالابردن تصاویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این جنایت هولناک را محکوم کردند. 

حضور گسترده مردم تهران که از دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب راهپیمایی کردند نشان از اعلام انزجار مردم از اتفاقات اخیر دارد. 

آرتین

مردم پایتخت با در دست داشتن پلاکاردهای من مادر آرتین هستم با کودک خردسالی که در این حادثه تروریستی پدر مادر و برادر خود را از دست داد همدردی کردند. 

  

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز