پیام تسلیت وزیر خارجه بوسنی و هرزگووین به امیرعبداللهیان

۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۲:۱۱:۵۹
کد خبر: ۱۳۹۲۰۸۵
پیام تسلیت وزیر خارجه بوسنی و هرزگووین به امیرعبداللهیان
وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگووین در پیامی به وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) با دولت و ملت ایران ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، بیسرا توکوویچ وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگووین در پیامی به حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان حمله تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی (ع) را محکوم و با دولت و ملت ایران ابراز همدردی کرد.

در پیام وزیر خارجه بونسی آمده است: با غم و اندوه فراوان خبر هولناک حمله به زیارتگاه شیعیان در شهر شیراز در جنوب ایران که منجر به کشته شدن مردم بیگناه و مجروح شدن عده زیادی شد را دریافت کردم.

توکوویچ افزود: اینجانب از طرف وزارت امور خارجه بوسنی و هرزگوین و از طرف خودم این ضایعه را به شما و ملت جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض می‌کنم.

وی عنوان کرد: ما در محکومیت شدید حملات هولناک به غیرنظامیان متحد هستیم و همچنان در کنار شما و جامعه بین‌المللی در ‌مبارزه استوار با این جنایات وحشیانه ایستاده‌ایم.

وزیر امور خارجه بونسی و هرزگووین بیان کرد: از جنابعالی خواهشمندم مراتب تسلیت و همدردی اینجانب را به خانواده هایی که عزیزان خود را از دست داده‌اند ابلاغ فرمایید. همچنین برای مجروحان شفای عاجل آرزومندیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما