واکنش وزیر ورزش به درخواست اوکراین برای حذف تیم‌ملی ایران از جام جهانی

۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۰:۵۴:۳۷
کد خبر: ۱۳۹۳۸۹۷
واکنش وزیر ورزش به درخواست اوکراین برای حذف تیم‌ملی ایران از جام جهانی
حمید سجادی نسبت به درخواست اوکراین مبنی بر حذف تیم‌ملی ایران از جام جهانی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با درخواست اوکراین مبنی بر حذف تیم‌ملی از جام‌جهانی، گفت: این درخواست بی اساس و  خارج از اصول و منطق  ورزش است.

وزیر ورزش در ادامه در رابطه با وضعیت تیم ملی ایران برای جام‌جهانی اظهار داشت: شرایط خوب است و مشکلی خاصی نداریم  و با صلابت و منظم  کارها پیگیری می‌شود. برای حضور هر چه موفق‌تر همگی تلاش می‌کنند و همه برنامه‌ها به خوبی پیش می روند.

وی با بیان اینکه دو بازی تدارکاتی پیش رو داریم، افزود: پس از آن تیم ملی برای آوردگاه جام‌جهانی آماده می‌شود؛ رئیس جمهور به وزیر خارجه در این زمینه دستور داده‌اند. یکشنبه 5_6 وزیر مهمان وزیر خارجه هستیم و آخرین هماهنگی‌ها را انجام می‌دهیم.

سجادی با اشاره به اینکه کارهای فرهنگی را انجام داده‌ایم، گفت: تعدادی بلیط از قطر گرفتیم تا افرادی از مدیران، همکاران و افرادی که در زمینه فرهنگی می‌توانند، کمک کنند به قطر بروند.

وزیر ورزش ادامه داد: ما فقط بلیط را در اختیار آنها قرار دادیم و هزینه ایاب  و ذهاب را خودشان بر عهده گرفتند. وزارت ارشاد و فدراسیون فوتبال هم اقداماتی در خصوص خبرنگاران برای جام جهانی انجام داده‌اند.

سجادی درباره اداره برخی فدراسیون‌ها با سرپرست، اظهار داشت: این مساله هیچ مشکلی ندارد و کم نظیر نیست و گاهی پیش می‌آید. قبل از اینکه ما بیاییم، یکی دو فدراسیون مثل ژیمناستیک اختلاف داشتند. شاید برخی بخواهند ژیمناستیک تعطیل شود ولی ما که نمی‌خواهیم این فدراسیون تعطیل شود و برنامه ریزی کرده‌ایم مجامع آن برگزار شود.

وی اعلام کرد: الان یکسال است که ایمیل فدراسیون ژیمناستیک دست فدراسیون یا وزارت ورزش نیست و رئیس قبلی این ایمیل که محل مکاتبه با فدراسیون جهانی است را نمی‌دهد و گفته هر کاری می خواهید، بکنید. با این حال در حال برنامه ریزی هستیم که انتخابات فدراسیون ها را برگزار کنیم. فکر می‌کنم در اسفند انتخابات سه یا چهار فدراسیون را برگزار می‌کنیم.

وزیر ورزش افزود: باید شرایط برای برگزاری انتخابات در  پایان دوره ریاست یک فرد فراهم شود، مثلا استعلام درباره صلاحیت‌ها در موعد مقرر بیاید که اگر این استعلام‌ها نیاید، نمی‌توانیم انتخابات رئیس فدراسیون را برگزار کنیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز