سخنگوی وزارت خارجه: موضع اخیر صدراعظم آلمان در قبال ایران غیردیپلماتیک است

۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۸:۰۴:۳۲
کد خبر: ۱۳۹۸۱۷۸
سخنگوی وزارت خارجه: موضع اخیر صدراعظم آلمان در قبال ایران  غیردیپلماتیک است
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه موضع اخیر صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران را مداخله جویانه، تحریک آمیز و غیردیپلماتیک دانست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت، متاسفانه برخی مدعیان حقوق بشر با فراموشی کارنامه تاریک خود در قبال مردم شریف و مقاوم ایران در جریان حمایت کور و غیرانسانی از رژیم صدام، همراهی با تحریم های ظالمانه متعاقب خروج آمریکا از برجام و نیز سکوت در برابر اقدامات تروریستی داعش که آخرین آن حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ بود، حقوق بشر را دستمایه بازیهای سیاسی کرده اند. 

کنعانی افزود، اراده جمهوری اسلامی ایران در مبانی بنیادین حقوق بشر از جمله کرامت انسانی، مقابله با زور و دفاع از مظلوم همواره مبتنی بر اصل مسئولیت پذیری بوده و این در حالیست که آلمان با فرار از مسئولیت بین المللی خود در احترام به حق حاکمیت کشورها، ضمن پناه دادن به گروه های تروریستی و تجزیه طلب معاند جمهوری اسلامی ایران و نیز اتخاذ رویکرد گزینشی و دوگانه در برابر جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی در اقصی نقاط جهان ازجمله فلسطین، خود را بعنوان مدافع حقوق بشر معرفی می کند!

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با تاکید مجدد بر اینکه تخریب پیوند های تاریخی، پیامدهای بلند مدت دارد، تصریح کرد، مطالبات حقوق بشری جمهوری اسلامی ایران از مقامات آلمان فهرست بلندی است. لذا این آلمان است که باید مسئولانه نسبت به گذشته شفاف سازی کند. 

کنعانی در پایان یک بار دیگر مقامات آلمان را به بازگرداندن عقلانیت به فضای روابط و جلوگیری از آشفتگی بیشتر مناسبات توصیه کرد و در عین حال خاطرنشان ساخت احترام و منافع متقابل، تنها راه در مسیر همکاری پایدار است.

انتهای پیام/

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
0
0
تاریخ نگاشته می شود تا نشان دهد که افسانه بی پایه است اما افسانه خیلی زود جای تاریخ را می گیرد چون دلفریب تر است‎‎‎‎‎‎‎‎


برجام یک موضوع واقعی نیست که بخواهیم برای ان تکلیف معین کنیم.

برجام در واقع ادامه پروژه باوردهی سلاح هسته ای به ملتها( برده ها ) و ایجاد رعب و وحشت در دل انها می باشد.

گلوبالیستها برای باور دادن سلاح خیالی هسته ای به ملتها حدود هفتاد سال با پروژه جنگ سرد دنیا را هدایت و مهندسی کردند و حدود 10 سال است که با پروژه برجام ان را ادامه دادند.

برجام هیچگاه یک موضوع واقعی نبوده است و فقط یک بازی کثیف  سیاسی برای فریب ملتها و باور دادن سلاح هسته ای و ایجاد ترس در انها بوده است.

دلیل کش امدن مذاکرات برجام هم همین است که پایان برجام یعنی افشای دروغ بودن سلاح هسته ای. و نباید این مذاکرات پایان یابد.

گره برجام فقط حیثیت ابرقدرتهاست .
برجام یک بازی سیاسیست و تا ابرقدرتها نخواهند خاتمه نخواهد یافت.
9 ماه از جنگ اوکراین می گذرد و روسیه هیچ دست اوردی نداشته و در حد یک کشور افریقایی ظاهر شده و در گیر جنگ فرسایشی شده و دیگر وجهه یک ابرقدرت را ندارد. مگر روسیه نمی گفت که 24 ساعته اوکراین را اشغال می کند.

اگر سلاح هسته ای واقعا وجود داشت روسیه یک عدد از ان را به کار می برد تا ترس و وحشت از روسیه را به جهانیان القا کند.

به نطر می رسد روسیه به بن بست رسیده و چه بسا ولادیمیر پوتین و مدودوف دست به خودکشی بزنند.

شکست یا حتی اتش بس در این جنگ برای پوتین و تیمش حکم پایان حیاتشان را دارد.


این مشکل مردم ایران است که با چنین سوژه هایی فریب می خورند. چنین سوژه هایی در نهایت تبدیل به یک تراژدی خواهند شد.

بدترین تراژدی واقعی در زندگی ایرانیان این است که از نور می ترسند نه تاریکی.

داشتن عقل و فهمیدن واقعا چیزهای دردناکی هستند.

 برای بیشتر مردم دانستن و فهمیدن به معنای زندگی سخت تر و مشکل تر است و ترجیح می دهند در نادانی و  نفهمی به سر برند. و بی تفاوت باشند.
نمیدانم شما اصحاب رسانه چرا متوجه  این بازی نمی شوید.

دیگه باید چه چیزی رخ بده تاشما اصحاب رسانه متوجه بشین سلاح هسته ای سلاحی  واقعی نیست بلکه یک سلاح دروغین است که فقط در داستانهای تخیلی وجود دارد.

قبل از اینکه دیر بشه و یا به معنای واقعی دیرتر بشه در راستای افشای دروغ بودن سلاح هسته ای وارد عمل شوید تا کشورمان به سرنوشت کشور اوکراین دچار نشود.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز