سخنگوی وزارت خارجه خطاب به آذربایجان: صبر ایران را به ضعف تعبیر و تفسیر نکنید

۱۴۰۱/۰۸/۲۳ - ۱۰:۵۹:۰۶
کد خبر: ۱۳۹۸۷۳۱
سخنگوی وزارت خارجه خطاب به آذربایجان:  صبر ایران را به ضعف تعبیر و تفسیر نکنید
سخنگوی دستگاه دیپلماسی در واکنش به اظهارت علی‌اف و مواضع آذربایجان اظهار داشت: سیاست سکوت و یا احیانا عدم اقدام متقابل ایران در برابر برخی اظهارات محاسبه نشده و اظهاراتی که ناشی از محاسبات غلط است به معنای ناتوانی نیست، بلکه برآمده از سیاست اقتدار ایران و بر آمده از سیاست مسئولانه یک کشور مقتدر است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری هفتگی خود در خصوص مواضع مطرح شده جمهوری آذربایجان علیه کشورمان اظهار کرد: هفته گذشته سفیر آذربایجان در تهران به وزارت خارجه احضار و اعتراض شدید ایران به وی اعلام شد.

وی  ادامه داد: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر سیاست حسن  همجواری و گسترش همکاری‌ها با همسایگان خود است که آذربایجان نیز  از این امر مستثنی نیست اما کسی حق ندارد از این سیاست حکیمانه ایران سوء برداشت کند.

کنعانی ادامه داد: سیاست سکوت و یا احیانا عدم اقدام متقابل ایران در برابر برخی اظهارات محاسبه نشده و اظهاراتی که ناشی از محاسبات غلط است به معنای ناتوانی نیست، بلکه برآمده از سیاست اقتدار ایران و بر آمده از  سیاست مسئولانه یک کشور مقتدر است؛ جمهوری اسلامی ایران با نسیم ها دچار رفتارهای هیجانی و احساسی نمی شود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: کسی صبر و حلم ایران  را  به ضعف، تفسیر و تحلیل نکند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز