نماینده مجلس:طرح استیضاح وزیر ورزش بی نتیجه است

۱۴۰۱/۰۸/۲۴ - ۰۷:۲۷:۱۵
کد خبر: ۱۳۹۸۹۲۰
نماینده مجلس:طرح  استیضاح وزیر ورزش بی نتیجه است
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به مطرح شدن استیضاح وزیر ورزش از سوی بعضی نمایندگان مجلس گفت: در تجربه استیضاح وزیر صمت مشخص شد که در حال حاضر این مجلس نمی‌تواند هیچ وزیری را استیضاح کند چرا که به واسطه قرابتی که بین مجلس و دولت وجود دارد این مسئله نتیجه نخواهد داد.

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا با اشاره به موضوع استیضاح وزیر ورزش، گفت: در تجربه استیضاح وزیر صمت مشخص شد که در حال حاضر این مجلس نمی‌تواند هیچ وزیری را استیضاح کند چرا که به واسطه قرابتی که بین مجلس و دولت وجود دارد این مسئله نتیجه نخواهد داد.

وی بیان کرد: از نظر بنده در حال حاضر و در وضعیت کنونی دولت و مجلس، نه تنها استیضاح وزیر ورزش بلکه استیضاح هیچکدام از وزرا صورت نخواهد گرفت و اگر هم این مسئله صورت گیرد به نتیجه کاملی نخواهد رسید.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، افزود: در رابطه با عملکرد وزارت ورزش، می‌توان با توجه به وضعیت ورزشکاران و جامعه ورزشی در میادین بین المللی، تصمیم گرفت و با توجه به آن در مورد عملکرد وزیر ورزش اظهار نظر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز