زارع‌پور: آیین‌نامه حمایت از کسب و کارهای اینترنتی تصویب شد/ ارائه خدمات الکترونیک دولتی از طریق پلتفرم‌های داخلی

۱۴۰۱/۰۸/۲۵ - ۱۰:۴۸:۳۵
کد خبر: ۱۳۹۹۶۳۷
زارع‌پور: آیین‌نامه حمایت از کسب و کارهای اینترنتی تصویب شد/ ارائه خدمات الکترونیک دولتی از طریق پلتفرم‌های داخلی
وزیر ارتباطات گفت: در دولت آیین نامه ای را برای حمایت از کسب و کار اینترنتی و پلتفرم هایی که میزبان این کسب و کار ها هستند به تصویب رساندیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: در دولت آیین نامه ای را برای حمایت از کسب و کار اینترنتی و پلتفرم هایی که میزبان این کسب و کار ها هستند به تصویب رساندیم. 

وی افزود: ۳۰ نوع حمایت و قابلیت جدید برای اینها پیش بینی شده و از تسهیل صدور مجوز تا معافیت مالیاتی در این آیین نامه آمده است.

زارع پور با بیان اینکه ثبت نام در پلتفرم های داخلی مورد تایید به معنای گرفتن مجوز است، بیان داشت: در سال آینده خدمات الکترونیکی دولتی را از طریق این پلتفرم‌ها به مردم ارائه خواهیم کرد. 

وزیر ارتباطات ادامه داد: قدم اول برای اجرای این آیین نامه این بود که بدانیم کدام‌پلتفرم مشمول دریافت این ایین‌نامه است که ضوابط مربوطه در روز یکشنبه اعلام و ابلاغ شد و فراخوان داده است . 

زارع پور تاکید کرد: دولت مصمم است کسب و کارهای اینترنتی را در داخل کشور رونق ببخشد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
نظرات
سبحان
|
-
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
0
باید بقدری ازپلتفرمهای داخلی حمایت بشه که حضوردراینستا وتلگرام ووووو برای کسب وکارها وارتباطات دیگه بصرفه نباشه واین پلتفرمها بخودی خود توسط مردم انتخاب بشوند، ضمنا چرا ادرات دولتی ازجمله آموزش وپرورش ودان‌شگاهها ملزم به حضور وانجام کلیه ارتباطات وفعالیتهای آموزش واداری وخبر رسانی درپلتفرمهای داخلی وممتوعیت فعالیت‌های آموزش واداری درپلتفرمهای خارجی نمی‌شوند تاکی مماشات دراین زمینه باید باشه هنوزدر آموزش وپرورش کانالهای خبررسانی معلمان ومدارس وارتباط با بچه ها واولیا ونیز آموزش درپلتفرمهای خارجی هست!!!
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز