برترین های حوزه ارتباطات و رسانه در همایش ملی جهاد تبیین معرفی شدند

۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۲۱:۱۶:۲۶
کد خبر: ۱۴۰۰۲۸۷
برترین های حوزه ارتباطات و رسانه در همایش ملی جهاد تبیین معرفی شدند
همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه پنج شنبه در محل سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهور، برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در بخش ارزیابی عملکرد رسانه‌ای-ارتباطی، براساس پرسشنامه‌ای متشکل از ۱۰ شاخص، اطلاعات عملکرد دستگاه‌های اجرایی و استانداری‌ها دریافت شد و پس از داوری توسط هیات داوران، قاسم بی نیاز مدیرکل دیپلماسی و روابط عمومی سازمان انرژی اتمی و ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در سطح ملی و عباس مطاف مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر به لحاظ برنامه ریزی موثر برای گفت و گو با رسانه ها معرفی شدند.

دکتر فرشاد مهدی پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد صحرایی مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام نیز به لحاظ برنامه ریزی برای گسترش شبکه رسمی اطلاع‌رسانی و توزیع محتوا به ترتیب در سطح ملی و استانی معرفی شدند.

در حوزه تولید محتوای رسانه‌ای نیز جواد قنبری مدیر کل روابط عمومی سیستان و بلوچستان معرفی و تقدیر شد.

علیرضا رضازاده رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی نیز در حوزه اجرای رویدادهای درون و برون سازمانی، علی اکبر کاظمی مدیرکل روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت نیرو در حوزه اجرای پویش‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، حسین زاده قشمی مدیرکل ارتباطات وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه اقدامات نوآورانه و مبتکرانه و مهدی محمدی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به لحاظ پاسخگویی به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شدند.

در بخش رسانه هم ضمن تقدیر از خبرگزاری های ایرنا و ایسنا، خبرگزاری دانشجو به عنوان رسانه برتر در حوزه پوشش مناسب سفرهای استانی رئیس جمهور معرفی شد.

در حوزه نقد سازنده و دلسوزانه و ارائه پیشنهاد برای رفع مشکلات مردم ضمن تقدیر از روزنامه های اعتماد و فرهیختگان، روزنامه اطلاعات به عنوان رسانه برتر معرفی شد.

در بخش آگاهی بخشی نسبت به دستاوردها و پیشرفت های دولت و نظام ضمن تقدیر از روزنامه های همشهری و ایران، خبرگزاری تسنیم به عنوان رسانه برتر معرفی شد.

در حوزه دپیلماسی فعال رسانه ای نیز سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی و در تولید محتوای تبیینی روزنامه ایران به عنوان رسانه برتر معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما