نماینده مردم تبریز در مجلس: بذرپاش در همه عرصه‌های مدیریتی با برنامه‌ریزی وارد و موفق شده است

۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۴:۳۱:۳۰
کد خبر: ۱۴۰۷۶۹۱
نماینده مردم تبریز در مجلس: بذرپاش در همه عرصه‌های مدیریتی با برنامه‌ریزی وارد و موفق شده است
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: بذرپاش سوابق مدیریتی زیادی دارد و هر کجا بوده با برنامه‌ریزی وارد شده و موفق بوده و آخرین مدیریت ایشان دیوان محاسبات بود که به اذعان موافقین و مخالفین در آنجا موفق بوده است.

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در باره صلاحیت های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: جلسات مختلف را دیروز آقای بذرپاش داشتند وامروز با فراکسیون انقلاب اسلامی دارند و فردا با مجمع شمال غرب کشور جلسه ای دارند.

وی با بیان اینکه حضورشان درکمیسیون‌ها خوب بود و خیلی با اشتیاق ورود و برنامه‌های خود را اعلام می‌کنند، تصریح کرد: بالاترین تخصصی که برای وزارتخانه ها می‌خواهند مدیریت است و ایشان دکتری مدیریت صنعتی و فوق دکترا دارند. سوابق مدیریتی زیادی دارند و هر کجا بودند با برنامه‌ریزی وارد شدند و موفق بودند و آخرین مدیریت ایشان دیوان محاسبات بود که به اذعان موافقین و مخالفین در آنجا موفق بودند وزارت راه و شهرسازی یک مجموعه بزرگی است و الان بزرگترین مشکل آنجا عدم منابع برای 4 میلیون مسکن و راه و ریل می باشد.

این نماینده مجلس درخصوص میزان اثرگذاری بذرپاش تصریح کرد: بذرپاش چند مدیریت را باید به کار بگیرد. مدیریت سازماندهی و مدیریت جذب منابع و توانمندی های خاص خود را دارند و چون بخش‌های عمده وزارت راه و شهرسازی هم یک نوع صنعت همچون صنعت ریل و صنعت هواپیما و صنعت ساختمان و... ایشان هم مدیریتشان مدیریت صنعتی است، حضورشان می تواند منشا اثر باشد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز