سخنگوی دولت: در جنگ رسانه‌ای علیه کشورمان نیازمند سرمایه‌گذاری و تمرکز بیشتر هستیم

۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۴:۱۴
کد خبر: ۱۴۰۸۱۲۲
سخنگوی دولت: در جنگ رسانه‌ای علیه کشورمان نیازمند سرمایه‌گذاری و تمرکز بیشتر هستیم
بهادری جهرمی در آیین تکریم معارفه سپهر خلجی اظهار داشت: ما برای جنگ نظامی هم قواعد داریم اما در این جنگ رسانه ای هیچ یک از اصول انسانی را دنیای غرب و دشمنان رعایت نمی کنند و در این جنگ تمام عیار و تمام قد علیه ایران نیاز به سرمایه گذاری و تمرکز بیشتر هستیم و یکی از این تمرکز ها ساختاری است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در آیین تکریم معارفه سپهر خلجی گفت: کمتر از یک سال و یک ماه توفیق یافتم به عنوان‌مسئول شورای اطلاع رسانی دولت در خدمت عزیزان بودم . با توجه به جایگاه و اهمیت حوزه رسانه و اطلاع رسانی در دولت، حقیقتا ساختار هایی که بیست سال پیش طراحی شده و اصلاح آن ۱۳ سال اتفاق افتاده ساختاری نیست که متناسب با شرایط امروز در این جنگ ناعادلانه و مملو از اقدامات غیر حقوقی و ضد حقوقی بتواند آنگونه که باید نقش آفرینی کند.

بهادری جهرمی گفت: ما برای جنگ نظامی هم قواعد داریم اما در این جنگ رسانه ای هیچ یک از اصول انسانی را دنیای غرب و دشمنان رعایت نمی کنند و در این جنگ تمام عیار و تمام قد علیه ایران نیاز به سرمایه گذاری و تمرکز بیشتر هستیم و یکی از این تمرکز ها ساختاری است. 

وی گفت: این حرکت تحولی در حوزه اطلاع رسانی در این یک سال قبل به طور تدریجی در حال شکل گیری است .ما متوقف و ایستا نبودیم و تحول تدریجی در ال شکل گیری بود.

بهادری جهرمی مطرح کرد: شورای اطلاع رسانی در استان ها در یک اصلاح، ریاست این شورا را به استاندار واگذار کرده است.ترکیب شورای اطلاع رسانی فرابخشی تر شده است. از جمله این اصلاحات خوب تفکیک حوزه وظایف و اختیارات سخنگو از ریاست شورای اطلاع رسانی دولت بود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز