رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: باید تصویری که دشمن روایت می‌کند را درهم بشکنیم

۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۵:۲۰
کد خبر: ۱۴۰۸۱۶۲
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: باید تصویری که دشمن روایت می‌کند را درهم بشکنیم
سپهر خلجی گفت: همه باید تلاش کنیم تصویری که دشمن روایت می کند را در هم بشکنیم. باید درست و به موقع روایتگری کنیم و در وزارتخانه اقداماتی انجام بشود همچنین دستگاه ها تولید محتوا کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مراسم آیین تکریم و معارفه خود به عنوان رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: همه باید تلاش کنیم تصویری که دشمن روایت می کند را در هم بشکنیم. باید درست و به موقع روایتگری کنیم و در وزارتخانه اقداماتی انجام بشود و دستگاه ها تولید محتوا کنند و این‌ مجموعه ای که ظرفیت اطلاع رسانی دارد به خوبی روایت گری کند. 

وی در ادامه گفت: باید در خروجی خبرها دقت و وسواس را بالا ببریم. این کار همانند یک گروه ارکستر است که برای اجرا نیاز به یک هماهنگی دارد. باید در مسائل مختلف روایت رسمی را تولید کنیم. مانند قضایای اخیر و بیانیه ای که وزارت کشور در ارتباط با حوادث داد و یا اطلاعیه ای که دستگاه های اطلاعاتی دادند باید کمک کنیم دستکاه ها روایت رسمی را از وقایع و موضوعات ارائه کنند. ضرورت هماهنگی به این دلیل است که جبهه مقابل هماهنگ عمل میکند‌ و همه طرفیت خود را به صحنه آورده اند.هدف هم جمهوری اسلامی است.

رئیس جدید شورای اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: یک جنگ رسانه‌ای علیه دولت و نظام شکل گرفته است و همه صحنه این جنگ را شاهدیم؛ میدان این جنگ افکار عمومی و ابزار آن رسانه است و عملیات در این بخش انجام می‌شود تا تصویری ناکارآمد از دولت ارائه دهند و مردم را ناامید سازند. دشمن تمام دولت‌های حامی خود را به خط کرده‌اند تا در این جنگ به آنان کمک کند، با این شرایط، کار و مسئولیت ما بیشتر و خطیرتر از گذشته است و تلاش‌ها باید بیشتر و موثرتر از قبل باشد. در کشور دولت به نوعی بزرگترین تولیدکننده خبر است. یعنی اگر یک روز کنش‌گری دولت متوقف شود گردش اطلاعات و تبادل پیام به شدت کاهش می‌یابد.

خلجی ادامه داد: در  شرایطی که در این کشور این‌همه اقدامات انجام می‌شود دشمن به نوعی تبلیغ می‌کند که آورده‌ها و اقدامات دولت دیده نشود، ما نیز آنقدر درگیر این جنگ رسانه‌ای می‌شویم که شاید نمی‌توانیم همه این فعالیت‌ها، تلاش‌ها و اقدامات دولت را به درستی اطلاع‌رسانی کنیم.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت با تاکید بر لزوم پیش بردن حلقه‌های حوزه ارتباطات به صورت هماهنگ و هم‌افزا، گفت: ما نقاط امید هم زیاد داریم اما باید بدانیم چگونه آن‌ها را آماده‌سازی، ارائه و روایت کنیم، ضمن اینکه همه از تأکید رییس جمهوری بر امر اطلاع‌رسانی مطلع هستیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز