حاجی‌دلیگانی: منع ورود مقامات ایرانی و فرزندان آنها به آمریکا، لطف در حق جامعه ایرانی است

۱۴۰۱/۱۰/۰۶ - ۰۸:۳۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۱۵۹۱۰
حاجی‌دلیگانی: منع ورود مقامات ایرانی و فرزندان آنها به آمریکا، لطف در حق جامعه ایرانی است
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گاهی آمریکایی ها تصمیماتی را می‌گیرند که در اصل با آن بتوانند جمهوری اسلامی ایران را محدود کنند اما ناخواسته این عملکرد آنها برای کشور ما سودمند خواهد بود و به نفع جمهوری اسلامی ایران تمام خواهد شد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص قانون منع ورود مقامات ایرانی و فرزندانشان به آمریکا، گفت: آمریکا با تصویب چنین قانونی در اصل، ناخواسته خدمت بزرگی به جمهوری اسلامی ایران کرده است و ما نیز از این قانون استقبال خواهیم کرد.

وی بیان کرد: ما معتقد هستیم مسئولینی که فرزندان آنها در آمریکا برای درس و یا زندگی ساکن هستند تحت تاثیر شدید فرهنگ غربی قرار می‌گیرند و فرهنگ اصیل ایرانی خودشان را فراموش می کنند که این موضوع بسیار نگران کننده است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار مجلس یازدهم با تاکید بر عوارض زندگی در کشورهایی مانند آمریکا؛ افزود:  افراد تحت تاثیر فرهنگ غلط آمریکایی قرار می‌گیرند و به خاطر همین مسئله، قانون منع ورود مقامات ایرانی و فرزندان آنها به آمریکا، لطف بزرگی در حق جامعه ایرانی است.

حاجی دلیگانی در انتها بیان کرد: گاهی آمریکایی ها تصمیماتی را می‌گیرند که در اصل با آن بتوانند جمهوری اسلامی ایران را محدود کنند اما ناخواسته این عملکرد آنها برای کشور ما سودمند خواهد بود و به نفع جمهوری اسلامی ایران تمام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز