سرلشکر صفوی: جبهه مقاومت نظم جدید جهانی را در مقابل استکبار رقم خواهد زد

۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۰۷:۴۰:۲۸
کد خبر: ۱۴۱۷۹۲۳
سرلشکر صفوی: جبهه مقاومت نظم جدید جهانی را در مقابل استکبار رقم خواهد زد
سرلشکر صفوی گفت: مطمئن هستیم جبهه مقاومت نظم جدید جهانیدرا در مقابل جبهه استکبار به رهبری آمریکا رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سیدیحیی رحیم صفوی دستیار عالی فرمانده کل قوا در امور نیروهای مسلح صبح امروز در همایش مکتب شهید سلیمانی و نظم نوین جهانی گفت: آمریکایی ها چند ده گذشته هم اشتباهات بزرگی مرتکب شدند و هم شکست‌های بزرگی خوردند و یکی از بزرگترین اشتباهات استراتژیست رئیس جمهور ترویست و ارتش تروریست امریکا شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: آنها تصور کردند با این شهادت جبهه مقاومت از هم پاشیده می‌شود ولی این جبهه اکنون به پیروزی بزرگتری نائل می‌شود. همانطور که در حمله به عراق و افغانستان دچار اشتباهات استراتژیک شوند و مجبو فرار از افغانستان و کاهش نیرو از عراق و شرق مدیترانه و خلیج فارس شوند و برخورد آنها با انقلاب اسلامی حتی در مسائل اخیر هم شکست بزرگ محسوب می‌شد.

سرلشکر صفوی با بیان این‌جمله که آمریکایی ها شهادت و اسلام و قدرت مقاومت را نمیفهمند تصریح کرد: آنچه در آینده شاهدش خواهیم بود کاملا با آنچه در گذشته رخ داده متفاوت خواهد بود و نظم جدیدی در منطقه و جهان در حال شکل گیری است و تک هژمونی آمریکا بعد از فروپاشی شوروی کاملا شکست خورد.

وی افزود: دو جبهه استکبار به رهبری آمریکا و همپیمانان اروپایی و منطقه‌ای آن و جبهه مقاومت در رویایی با هم هستند. راهبرد جبهه مقاومت قدرت نرم و تمدن سازی و فرهنگی است و براساس قدرت اقناع سازی ملتها برای مقاومت و دسترسی به امنیت و منافع ملی است.

سرلشکر صفوی تاکید کرد: مطمئن هستیم جبهه مقاومت نظم جدید جهانیدرا در مقابل جبهه استکبار به رهبری آمریکا رقم خواهد زد.

مشاور مقام‌معظم رهبری در نیروهای مسلح گفت: پژوهشگاه حاج قاسم پیرو صحبت مقام معظم رهبری مکتب شهید سلیمانی را به عنوان دو واحد درسی سرفصل‌های را نوشته که به عنوان دو واحد درسی در دانشگاه‌ها نهادینه شود. وزارت علوم نیز کمیته تخصصی «توسعه فرهنگ مقاومت و پایداری» را به تصویب رساند وامیدواریم این دو بتوانند مکتب سلیمانی را نهادینه ساری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز