رئیس جمهور پای درد دل رانندگان نشست

۱۴۰۱/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۴:۱۶
کد خبر: ۱۴۱۹۳۶۴
رئیس جمهور پای درد دل رانندگان نشست
آیت الله سید ابراهیم رئیسی در آخرین برنامه سفر خود به شهرستان بهارستان، به صورت سرزده به پایانه حمل و نقل کالای استان تهران رفت و پای درد دل رانندگان باری نشست.

به گزارش خبرگزاری برنا، رئیسی روز پنجشنبه در آخرین برنامه سفر خود به شهرستان بهارستان، بدون برنامه ریزی قبلی به پایانه حمل و نقل کالاهای استان تهران رفت و در جریان مشکلات و دغدغه های رانندگان قرار گرفت.

مهمترین دغدغه و مطالبه رانندگان در این دیدار سرزده، اصلاح ناوگان فرسوده خودرویی بود ؛ جالب اینکه در اثنای این دیدار ، مهرداد بذرپاش ، وزیر راه و شهرسازی هم حضور داشت و از همراهان رییس جمهور بود.

وزیر راه و شهرسازی در این بازدید سرزده  از پیش بینی تسهیلات دولت برای نوسازی خودروهای فرسوده به خصوص در حوزه حمل و نقل باری خبر داد.

رئیس‌جمهور پیش از این، به شهرستان های اسلامشهر، پاکدشت، پردیس، قدس، ملارد، شهریار، ورامین، قرچک، پیشوا و رباط کریم سفر کرده و تصمیماتی برای رفع مشکلات این مناطق گرفته است.

شهرستان بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر سه شهر نسیم شهر، گلستان و صالحیه در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرهای پر تراکم با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است که رییس جمهور امروز به آن شهر سفر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز