برنامه راهبردی دانشگاه فرهنگیان در افق ۱۴۰۶ تصویب شد

۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۱۵:۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۴۲۱۷۴۹
برنامه راهبردی دانشگاه فرهنگیان در افق ۱۴۰۶ تصویب شد
رئیس‌جمهور با اشاره به اهمیت تحقق عملی رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری در حوزه تعلیم و تربیت و مسئولیت‌های خطیر دانشگاه فرهنگیان در این زمینه تأکید کرد: دانشگاه فرهنگیان باید نقش بیشتری در حل مسائل کشور ایفا کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، در نشست امروز هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان که به ریاست آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» برگزار شد، برنامه راهبردی این دانشگاه در افق ۱۴۰۶ و برخی آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ساختاری و سازمانی از جمله ساماندهی دانشگاه فرهنگیان و پردیس‌های استانی آن بررسی و تصویب شد.

دستورالعمل چگونگی تبدیل وضعیت دکتر معلمان ممتاز آموزش و پرورشی برای عضویت در هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان و آیین‌نامه ارزشیابی صلاحیت حرفه‌ای معلمی نیز از دیگر مصوبات جلسه امروز هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان بود.

رئیس‌جمهور در این نشست با تبیین اهمیت تحقق عملی رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری در حوزه تعلیم و تربیت و مسئولیت‌های خطیر دانشگاه فرهنگیان در این زمینه تأکید کرد: این دانشگاه باید نقش بیشتری در حل مسائل کشور ایفا کند.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به لزوم تقویت بهره‌وری در دانشگاه فرهنگیان گفت: جهت‌گیری این دانشگاه باید مبتنی بر استانداردهای ارزشی و اصولی انقلاب اسلامی باشد و به مسئولیت‌های خود در همین چارچوب عمل کند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز