دریادار سیاری: تجربیات آماد و پشتیبانی ارتش در دوران دفاع مقدس باید چراغ راه باشد

۱۴۰۱/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۹:۲۰
کد خبر: ۱۴۲۴۴۳۱
دریادار سیاری: تجربیات آماد و پشتیبانی ارتش در دوران دفاع مقدس باید چراغ راه باشد
معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید بر اینکه آماد و پشتیبانی نقش بسیار تعیین کنند‌ای در پیروزی‌ و شکست‌ نبردها و عملیات‌ها در تمام ارتش‌ها دارد، گفت: تجربیات ارزنده آماد و پشتیبانی در دوران دفاع مقدس باید امروز چراغ راه برنامه‌ها و اقدامات معاونت آماد و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در جمع معاون و کارکنان آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: آماد و پشتیبانی، اقیانوسی از کار است و اهمیت آن بر هیچ‌کس پوشیده نیست. تامین انواع سلاح، تجهیزات، مهمات و قطعات نیروها، ترابری، سوخت، تغذیه و ده‌ها عامل دیگر از مولفه‌های مهم موفقیت در هر اقدام نظامی است.
وی افزود: در پیروزی‌ و شکست‌ نبردها و عملیات‌ها، آماد و پشتیبانی در تمام ارتش‌ها نقش بسیار تعیین کننده‌ای دارد. بررسی جنگ‌های جهانی اول و دوم و همچنین جنگ‌های اخیر منطقه، اهمیت آماد و پشتیبانی را بیش از پیش مشخص می‌کند. اثر اقدامات و برنامه‌های آماد و پشتیبانی را می‌توان در برگزاری موفق رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش، دید.
معاون هماهنگ کننده ارتش، ضمن تشکر از تلاش‌های جهادی مسئولان و متولیان معاونت آماد و پشتیبانی ارتش اظهار داشت: احساس مسئولیت، امانت‌داری و پاکدستی ویژگی افسران و کارکنان ارتش است. همرزمان ما در آماد و پشتیبانی، از ستاد ارتش تا نیروها، با اخلاص، پشتکار و در سکوت اقداماتی انجام داده‌اند که موجب ارتقاء و هم‌افزایی بیشتر در بخش آماد ارتش شده است.
امیر دریادار سیاری تاکید کرد: وضعیت امروز، متغیرهای مختلف و تهدیدهای موجود، ایجاب می‌کند همواره آینده را زودتر از رویدادها ترسیم کنیم. لازم است با نگاه به آینده به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران در انجام ماموریت‌های خود که حفظ استقلال، تمامیت ارضی و صیانت از نظام مقدس کشورمان است موفق‌تر از گذشته عمل کند.
وی با تاکید بر اینکه تجربیات ارزنده آماد و پشتیبانی در دوران دفاع مقدس باید چراغ راه امروز برنامه‌ها و اقدامات معاونت آماد و پشتیبانی ارتش باشد، گفت: برنامه‌ریزی و هم‌افزایی در تعاملات و تبادل تجربیات و اطلاعات با بهره‌مندی از علم و فناوری روز یک ضرورت در موفقیت مدیران و فرماندهان است. باید با احصاء نقاط ضعف و قوت در هر برهه‌ای، آماده اجرای بهینه همه ماموریت‌های خطیر ارتش برای سربلندی نظام و مردم عزیز ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز