ادعای پاکستان مبنی بر حمله تروریستی از خاک ایران

۱۴۰۱/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۵:۵۷
کد خبر: ۱۴۲۴۷۷۰
ادعای پاکستان مبنی بر حمله تروریستی از خاک ایران
ارتش پاکستان اعلام کرد در اثر حمله تروریست‌های مسلح به یک کاروان نظامی از خاک ایران، 4 تن از نیروهای نظامی این کشور کشته شدند و از مقامات ایرانی درخواست کردند تا تروریست‌ها را تحت تعقیب قرار دهند.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، ارتش پاکستان ادعا کرد که در اثر حمله تروریست‌های مسلح به یک کاروان نظامی از خاک ایران، 4 تن از نیروهای نظامی این کشور کشته شدند. 

روابط عمومی نیروهای مسلح پاکستان نیز مدعی شد که تروریست ها از خاک ایران برای هدف قرار دادن کاروانی که در امتداد مرز در حال گشت زنی بودند استفاده کردند.

رسانه نیروهای مسلح این کشور با اعلام این خبر از طرف ایرانی درخواست کرده که تروریست های طرف خود را تعقیب کند.

این ادعا در حالی است که حضور تروریست‌ها در مرز ایران و پاکستان و به خطر افتادن امنیت دو کشور بارها مورد بحث میان مقامات دو کشور بوده است و بارها طرف ایرانی نسبت به عدم توجه کافی دولت پاکستان نسبت به  این امر هشدار داده و ابراز نگرانی کرده بودند. 

 شاهد خاقان عباسی نخست وزیر اسبق پاکستان نیز در دیدار با رئیس‌جمهور سابق جمهوری اسلامی ایران گفته بود که همکاری های اقتصادی، امنیتی و منطقه ای را مقوم پایه مناسبات مشترک دانست و گفت: ما پیگیر نگرانی ها شما در مورد مرزها هستیم و ارتش را برای محافظت مرز ، مستقر کرده ایم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز