مالکی: تحریم سجادی به علت تحولات مثبت و حضور پررنگ ورزش ما در جهان است

۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۲:۲۳:۳۲
کد خبر: ۱۴۲۸۷۹۴
مالکی: تحریم سجادی به علت تحولات مثبت و حضور پررنگ ورزش ما در جهان است
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه ورزش یک عرصه غیرسیاسی است، اظهار داشت: تحریم وزیر ورزش به علت تحولات اخیر ورزش ما در کل دنیا و حضور پررنگ در جام جهانی قطر است اینها دنبال یک بهانه چینی هستند چون همه ظرفیتشان را در قطر آماده کرده بودند که برای تیم ملی ما مشکل ایجاد کنند ولی با هوشمندی مسئولین و بچه های ما مواجه شدند.

فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، با اشاره به تحریم‌ مقامات و مسئولان کشورمان از سوی اتحادیه اروپا، اظهار داشت: این اقدامات شتاب زده که اخیرا اتحادیه اروپا انجام می دهد در هیچ کدام از معادلات بین المللی گنجانده نمی شود.

وی ادامه داد: این که هر روز یکی از مسئولین کشور را به هر دلیلی که مسئولیت خاصی داشته باشد یا نداشته باشد تحریم می کند یک اقدام سیاسی و علیه حقوق بشر است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه ورزش یک عرصه غیرسیاسی است، اظهار داشت: تحریم وزیر ورزش به علت تحولات اخیر ورزش ما در کل دنیا و حضور پررنگ در جام جهانی قطر است اینها دنبال یک بهانه چینی هستند چون همه ظرفیتشان را در قطر آماده کرده بودند که برای تیم ملی ما مشکل ایجاد کنند ولی با هوشمندی مسئولین و بچه های ما مواجه شدند؛ طبیعی است این اقدامات صورت گیرد.

مالکی در انتها این اقدام اتحادیه اروپا را برخلاف قوانین حقوق بشر خواند و گفت: زمانی که آنها خطا و اشتباه محاسباتی می کنند و سپاه پاسداران را در لیست تروریست و تحریم قرار می دهند پس پایبند قواعد بین المللی نیستند؛ جمهوری اسلامی ایران اقدام متقابل انجام می‌دهد و طرح این اقدام متقابل در دستور کار مجلس است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز