غریب‌آبادی: نگاه ما به زندان و زندانبانی کاملا انسانی و اسلامی است

۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۰:۳۱
کد خبر: ۱۴۴۰۰۷۲
غریب‌آبادی: نگاه ما به زندان و زندانبانی کاملا انسانی و اسلامی است
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه گفت: رویکرد حمایتی سازمان زندان‌ها قطعا متعالی است؛ شما ببینید زندانی ما همان غذایی را می‌خورد که زندانبان ما می‌خورد. امکانات بهداشتی و سلامتی آنان مناسب است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر در مراسم گردهمایی هم‌افزایی توسعه اشتغال زندانیان گفت: امروز براساس مشاهدات عینی از زندان‌های کشور و دیگر جوامع می‌گویم که ما در جمهوری اسلامی ایران، نگاهمان به زندانی و زندانبانی کاملا انسانی و اسلامی است. اینجا نگاه تحکمی و برخوردی ابدا وجود ندارد و اتفاقا مورد انتقاد قرار می‌گیریم که چرا اینقدر برای زندانیان تسهیلات قائل شده‌ایم و چرا با رأفت با آنان برخورد می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: رویکرد حمایتی سازمان زندان‌ها قطعا متعالی است؛ شما ببینید زندانی ما همان غذایی را می‌خورد که زندانبان ما می‌خورد. امکانات بهداشتی و سلامتی آنان مناسب است.

غریب آبادی بیان کرد: رسیدگی‌های قضایی ما از زندانیان به طور مرتب ادامه دارد. شما چنین حمایتی را در کشورهای مدعی نمی بینید. عفو و نهادهای متعدد ارفاقی برای آزادی زندانیان در ایران کم نظیر است. این موضوعات، در کنار حرفه‌آموزی و اشتغال موجب اقدامات مناسبی در زندان‌های کشور شده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز