ضرغامی: ماجرای سیم‌ کارت‌ برای گردشگران خارجی تقصیر من بود نه زارع پور

۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۵:۲۷
کد خبر: ۱۴۴۳۰۹۰
ضرغامی: ماجرای سیم‌ کارت‌ برای گردشگران خارجی تقصیر من بود نه زارع پور
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: وزیر ارتباطات به دلیل طرح سیم کارت بدون فیلتر برای گردشگران خارجی، خیلی مورد حمله قرار گرفت اما این پیشنهاد من بود و پیگیر آن هم هستیم، اگر انتقادی باشد باید به من بگویید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: وزیر ارتباطات به خاطر پیشنهاد دادن سیم کارت به گردشگران خارجی خیلی مورد حمله قرار گرفت اما این پیشنهاد ما بود و پیگیر آن هم هستیم، اگر انتقادی وجود دارد از من باید انتقاد شود. 

وی گفت: گردشگران نیاز به امکانات از جمله اینترنت بدون فیلتر دارند تا گردشگری رونق پیدا کند.

ضرغامی در ادامه بیان کرد: باید حداقل خدمات و سرویس ها به گردشگرهای خارجی داده شود، یکی از مهمترین نیازهای گردشگران خارجی که به کشور می آیند اینترنت و سکوهای خارجی است که مثل نان شب و هوا برای آنها لازم است.

وزیر گرشگری گفت: این مسائل مثل نان و آب برای گردشگر واجب است. نمی‌شود گردشگر به ایران بیاید و ارتباطش با دنیا قطع شود. نمی‌شود به او گفت از بله وایتا استفاده کن. در برخی موارد این گردشگران را به عنوان جاسوس می‌گیرند که بعضی اوقات تا نیمه شب پیگیری می‌کنم تا این مشکل حل شود. وقتی دو پیرمرد و پیرزن نگران دستگیر شدن هستند و نمی‌توانند به خانواده‌های خود هم خبر بدهند خب چه انگیزه‌ای برای به ایران آمدن برای آنها می‌ماند؟ بنابراین من از وزیر ارتباطات خواستم امکانی برای گردشگران خارجی فراهم شود تا آنها با استفاده از سکوهای بین‌المللی بتوانند نیازهای خودرا برطرف کنند. ان‌شاء الله سکوهای داخلی ما هم بتوانند در سطح بین‌المللی فعال شوند.

نظر شما