سخنگوی دولت: با ورود بسیج به عرصه رسانه معادلات جنگ رسانه‌ای تغییر کرد

۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۳:۱۰
کد خبر: ۱۴۴۵۳۷۰
سخنگوی دولت: با ورود بسیج به عرصه رسانه معادلات جنگ رسانه‌ای تغییر کرد
سخنگوی دولت اظهار داشت: از زمانی که نهاد مقدس بسیج در عرصه رسانه هم ورود کرده، دل‌مان کاملاً روشن است که همان‌گونه که ورود بسیج در حوزه نظامی، معادلات جنگ تحمیلی را تغییر داد، حتماً با ورود بسیج در حوزه رسانه، معادلات جنگ رسانه‌ای تغییر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، ​علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت ظهر امروز دوشنبه ۱۵ اسفندماه در اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر حضور پیدا کرد و به سخنرانی پرداخت.

سخنگوی دولت در این مراسم در سخنان کوتاهی گفت: تکلیف خودم می‌دانستم که برای عرض ادب و تشکر و تقدیر از جهادگران عرصه رسانه و جهاد تبیین در این مراسم حضور پیدا کنم. وظیفه ما این است که از جهادگران عرصه اصلی امروز که حوزه رسانه است، تقدیر کنیم و قطعاً از محضر آن‌ها درس می‌آموزیم.

وی افزود: این جنگی که امروز می‌بینیم شدیدتر شده، مربوط به امروز و دیروز نیست و ۴۴ سال است که دشمنان در عرصه‌های مختلف ازجمله حوزه رسانه، علیه این ملت بزرگ کارزاری را به راه انداختند و ملت هم در مقابل آن‌ها ایستادگی می‌کند و به اقدامات آن‌ها پاسخ می‌دهد‌.

سخنگوی دولت تصریح کرد: یکی از ضعف‌های ما این بود که دیر متوجه شدیم می‌توانیم از شجره طیبه‌ای که حضرت امام آن را بنا نهاد، یعنی نهاد مقدس بسیج، در عرصه رسانه هم بهره ببریم.

بهادری جهرمی اضافه کرد: از زمانی که نهاد مقدس بسیج در عرصه رسانه هم ورود کرده، دل‌مان کاملاً روشن است که همان‌گونه که ورود بسیج در حوزه نظامی، معادلات جنگ تحمیلی را تغییر داد، حتماً با ورود بسیج در حوزه رسانه، معادلات جنگ رسانه‌ای تغییر می‌کند، کمااینکه تاکنون هم ثمرات بسیاری داشته و ایران اسلامی ان‌شاءالله از جنگ نابرابر و ظالمانه رسانه‌ای سربلند بیرون می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز