مرادی: تحقق ١٠٠ درصدى بودجه شهردارى نویدبخش آینده اى بهتر براى شهر است

۱۴۰۲/۰۱/۰۶ - ۰۶:۲۱:۰۱
کد خبر: ۱۴۵۳۵۱۹
مرادی: تحقق ١٠٠ درصدى بودجه شهردارى نویدبخش آینده اى بهتر براى شهر است
سرپرست فرماندارى شهرستان سرچهان تصریح کرد: طبق گزارش ها ١٠٠ درصد بودجه پیشنهادى شهردارى در سال گذشته محقق شده و انتظار مى رود با یک اهتمام ویژه اى شاهد محقق شدن بودجه سال جارى شهردارى تا پایان سال باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، مهدى مرادى سرپرست فرماندارى شهرستان سرچهان در جریان بازدید از شهردارى کره اى با اشاره به گزارش شهردار کره اى درخصوص میزان تحقق بودجه سال١٤٠١ این شهردارى اظهارکرد: خوشبختانه على رغم مشکلات اقتصادى که اکثر شهرداریها درگیر آن هستند شهردارى کره اى توانسته با اجراى برنامه هاى درآمدزا نسبت به پرداخت مطالبات خود اقدام کند که این نویدبخش آینده اى بهتر براى مردم و شهر است.

مرادى تصریح کرد: طبق گزارش ها ١٠٠ درصد بودجه پیشنهادى شهردارى در سال گذشته محقق شده و انتظار مى رود با یک اهتمام ویژه اى شاهد محقق شدن بودجه سال جارى شهردارى تا پایان سال باشیم.

وى خاطرنشان کرد: مدیران در دولت سیزدهم فقط یک هدف را دنبال مى کنند آن هم خدمتگزارى صادقانه به مردم است و نباید هیچ چیزى مانع خدمت به مردم باشد، یکى از مهمترین نهادهاى خدماتى که مى تواند رضایتمندى مردم را در پى داشته باشد شهرداریها هستند از این رو انتظار داریم شهردارى کره اى بیش از گذشته در کنار دولت در خدمتگزارى به مردم، پیشرو باشد و قطعاً دولت هم در کنار شهردارى در خدمت رسانى بهتر به مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز