اژه‌ای: از ظرفیت‌های مردمی در جهت صلح و سازش بهره ببرید

۱۴۰۲/۰۲/۱۴ - ۰۹:۲۲:۰۶
کد خبر: ۱۴۶۸۷۳۸
اژه‌ای: از ظرفیت‌های مردمی در جهت صلح و سازش بهره ببرید
رییس قوه قضاییه از قضات دادگستری استان خوزستان خواست که از ظرفیت‌های مردمی در جهت صلح و سازش بهره ببرید تا آرامش و امید در جامعه برقرار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای امروز پنجشنبه؛ ۱۴ اردیبهشت در دیدار با جمعی از قضات دادگستری استان کردستان اظهار کرد: کردستان با مردمان صفا و با وفا در طول چهار دهه انقلاب، خدمات زیادی به انقلاب کرده است. دشمن نقشه های ویژه‌ای برای این خطه داشته و زحمات زیادی از ابتدای انقلاب تاکنون ایجاد کرده اما خوشبختانه بسیاری از توطئه‌های دشمن خنثی شده است. دستگاه قضایی استان در تلاش برای رفع مشکلات مردم است، اما ضعف در زیر ساخت‌های استان باید با تلاش بیشتری جبران شود.

وی رشد تولید و امنیت سرمایه گذاری را مهمترین وظیفه دولت در استان کردستان ذکر و عنوان کرد: امروز مسئله اقتصاد بحث مهم کشور است و دشمن درصدد است که از این طریق به اهداف خود برسد، لذا باید بسیار تلاش کرد که با دید بازتری همه مسائل معیشت مردم در استان کردستان زودتر پیگیری شود و از ظرفیت‌های موجود در حوزه تولید بهره جست.

وی بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های حوزه معادن در کردستان تاکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌های نهفته و یا آن‌هایی که کمتر مورد استفاده قرار گرفته‌اند، در راستای تحقق رفع موانع تولید در کردستان استفاده کرد.

رییس قوه قضاییه با بیان این‌که «مردم ولی‌نعمتان ما هستند و باید بهترین خدمات به آن‌ها ارائه شود»، گفت: تجهیزات و حقوق کم است، اما اگر بتوانیم با همه کمبودها به مردم کمک کنیم، ارزشمند است. نباید اجازه داد که دشمن از این مشکلات و مضایق سواستفاده و ما را دررسیدن به اهداف سست کند؛ اگر امروز با نرخ بیکاری و فساد اجتماعی موجود بتوانید به مردم خدمت کنید، ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: دادگستری بیشترین تماس را با مردم و مجلس و دولت در حوزه های مختلف دارد، که با هدف ایجاد دیدگاه مشترک بین دستگاه قضایی و مجلس و برقراری عدالت صورت گرفته است. همه ما باید برای ارائه خدمات بهتر به مردم تلاش کنیم.

وی در ادامه خطاب به قضات استان کردستان و با اشاره به مشکلات آن‌ها، نداشتن مسکن را از مشکلات و دغدغه‌های اصلی مردم ذکر کرد و یادآور شد: برای حل این مشکل نهضت ملی مسکن در کشور راه اندازی شده و تا کنون اقدامات مناسبی در این حوزه صورت گرفته، اما این مسیر تا رسیدن به هدف نهایی هنوز راه زیادی دارد.

محسنی اژه‌ای، در پایان بر همدلی مسئولان در استان تاکید کرد و یادآور شد: حسن رفتار با مردم به عنوان یکی از توصیه های اصلی دین اسلام مهمترین عامل موفقیت در ارتباط با مردم است، که نباید مسئولان و قضات از این امر غافل شوند.

وی به قضات و مسئولان توصیه کرد: از ظرفیت‌های مردمی در جهت صلح و سازش بهره ببرید تا آرامش و امید در جامعه برقرار شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز