در پاسخ به برنا

توضیحات وزیر بهداشت درباره روند ساخت بیمارستان حضرت مهدی (عج)

۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۱:۱۹
کد خبر: ۱۴۸۰۲۹۹
توضیحات وزیر بهداشت درباره روند ساخت بیمارستان حضرت مهدی (عج)
عین‌اللهی در خصوص بیمارستان حضرت مهدی (عج) در پاسخ به خبرگزاری برنا اظهار داشت: بیمارستان حضرت مهدی‌(عج) از مجهزترین و پیشرفته ترین بیمارستان های کشور است، به دلیل نوساز بودن این بیمارستان، اخذ مجوزها و همه مراحل در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: به 220 مرکز برای خدمات به گردشگران سلامت مجوز داده شد، همه استان‌ها را درگیر کردیم و بخش‌های مجزا برای آنها در نظر گرفته شده که بسته به نیازی که وجود دارد خدمات انجام شود. 

عین‌اللهی در خصوص بیمارستان حضرت مهدی (عج) در پاسخ به خبرگزاری برنا اظهار داشت: بیمارستان حضرت مهدی‌(عج) از مجهزترین و پیشرفته ترین بیمارستان های کشور است، به دلیل نوساز بودن این بیمارستان، اخذ مجوزها و همه مراحل در حال انجام است.

وزیر بهداشت بیمارستان حضرت مهدی را یکی از مقاومترین بیمارستان ها خواند و گفت: این بیمارستان 9 ریشتر زلزله را تحمل می کند. 

وزیر بهداشت با اشاره به تولید تجهیزات پزشکی در کشور افزود: ۴۰درصد تجهیزات پزشکی در کشور را از تولیدات دانش بنیان استفاده می‌شود.

عین اللهی با اشاره به صادرات تجهیزات پزشکی به کشور اندونزی بیان داشت: خبر اشتباهی در این مورد منتشر شد و اعلام کردند که ده بیمارستان در اندونزی از سوی ایران تجهیز می شود درصورتیکه ما هیچ قولی در این زمینه ندادیم و بحث صادرات است و از افتخارات ایران است که تجهیزات پزشکی صادر می کند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز