بیانیه حزب تمدن اسلامی به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - ۱۲:۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۴۸۱۴۹۱
بیانیه حزب تمدن اسلامی به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد
حزب تمدن‌اسلامی به مناسبت قیام تاریخی ۱۵ خرداد، آغاز نهضت اسلامی و ۱۴ خرداد سالروز عروج غمبار امام امت بیانیه ای صادر کرد.

بهگزارش خبرگزاری برنا، حزب تمدن‌اسلامی به مناسبت قیام تاریخی ۱۵ خرداد، آغاز نهضت اسلامی و ۱۴ خرداد سالروز عروج غمبار امام امت بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

روزهای تاریخی و به یادماندنی ۱۴ و ۱۵ خرداد یادآور قیام و حماسه و نیز سوگ بزرگ ملت ایران در ماتم بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر فقید انقلاب اسلامی است. 

ملت وفادار ایران با استقبال بی‌نظیر ۱۲ بهمن ۵۷ ورود رهبر خویش را گرامی داشتند و با بدرقه دردمندانه در ۱۴خرداد 1368، آن پیر روشن ضمیر عارف مجاهد را به سوی آرامگاه ابدیش مشایعت کردند. 

این دو روز ماندگار منشاء حرکت و خروش ملتی بزرگ در پیروی از مرجع بزرگوار و رهبر فقیدی است که همه موفقیت‌های خود و ملت را مرهون عنایت خداوند بزرگ می‌دانست و با استمداد از خداوند امتی مقام، نستوه و قدرتمند را در برابر مستکبران و زورگویان متحد و یکپارچه ساخت. 

و اینک خلف صالح ایشان، رهبر حکیم و اندیشمند جمهوری اسلامی حضرت آیت‌اله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی با الهام از درس‌های فراموش نشدنی آن امام عظیم‌القدر، مقتدر و سرافراز راه سعادت و عظمت ملت بزرگ ایران را تحکیم می‌بخشد. 

حزب تمدن اسلامی ضمن گرامی داشت این دو روز جاویدان و تقدیم بهترین درودها به روان تابناک شهدای پانزده خرداد و سایر شهیدان راه حق و حقیقت علو درجات برای ارواح شهدا و عزت و پایندگی و موفقیت‌های روز افزون برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکست قطعی استکبار جهانی را از خداوند قادر متعال خواستار است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز