رئیس سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام (ره):

موافقان عبور از روحانی تاریخ را مطالعه کنند/ ما نباید احساسات لحظه‌ای را در مواضع‌مان بیان کنیم/ در تله دشمنان نیفتیم

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۴:۰۵:۲۴
کد خبر: ۶۵۱۵۵۳
موافقان عبور از روحانی تاریخ را مطالعه کنند/ ما نباید احساسات لحظه‌ای را در مواضع‌مان بیان کنیم/ در تله دشمنان نیفتیم
رئیس سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام (ره) موج علیه رئیس جمهور را طبیعی و البته غیر منصفانه خواند و گفت: به نظر من، مرجع تصمیم گیری ما نباید این دوستان باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا؛ «علی سوادکوهی»، رئیس سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام (ره)، در انتقاد از هشتگ «پشیمان هستم» آن را واکنشی احساسی خواند و گفت: هشتگ پشیمان هستیم، برای ما جوانان اصلاح طلب یادآور، دوره دوم رییس جمهوری دولت اصلاحات و روی کار آمدن محمود احمدی نژاد است.

سوادکوهی انتقاد از دولت را راه و روش اصلاح طلبی دانست که نباید با عبور، همراه شود.

او افزود: در زمان اصلاحات هم با عبور مخالف بودیم اما نقد کردن فلسفه اصلاح طلبی است. ما معتقدیم برای سلامت و پیشرفت جامعه باید فضای نقد باز باشد که این مهم در دولت حسن روحانی اتفاق افتاده است.

سوادکوهی اظهار کرد: در این دولت جای نقد در میان احزاب و گروه های مختلف وجود دارد و نظرات شفاف بیان می شود. به نظر من دولت باید فضای موجود را برای مردم واضح و شفاف بیان کند که موانع کجاست، چراکه در این برهه به شفاف سازی عملکرد نیاز مبرم داریم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به موافقان عبور از روحانی تصریح کرد: ما همیشه این هشتگ بازی ها را داشته ایم. به عقیده من کار در عرصه سیاسی باید به اهلش سپرده شود. در تمام دنیا پایه سیاست، که تبدیل به یک علم دانشگاهی شده، احزاب و گروه ها هستند و هنرمندان و سلبریتی ها در جاهای مختلف دنیا اگر اظهار نظر سیاسی بکنند، در قالب همان احزاب و گروه هاست.

او اضافه کرد: ما اگر فضا را به سمت پوپولیسم ببریم و کارهای هیجانی کنیم، این یک آفت است. ما نباید احساسات لحظه ای را در مواضع‌مان بیان کنیم، هرچند که به همان سرعت این احساسات لحظه‌ای بر می گردد. ما مسائل حیاتی تری در کشور از این جریانی که این دوستان راه انداخته اند، داریم. نقدهای مشفقانه، مرشدانه و دلسوزانه توامان با ارائه راهکار، جزئی از وظایف ماست.

سوادکوهی این موج را طبیعی و البته غیرمنصفانه خواند و گفت: به نظر من، مرجع تصمیم گیری ما نباید این دوستان باشند.

او در پایان درباره نحوه مخالفت ها اظهار کرد: این تله و دامی است که برخی دوستان دانسته یا ندانسته، درگیرش شده اند. ما نقد داریم که چرا جامعه ما تاریخ را مطالعه نمی کند و ما حافظه کوتاه مدتی داریم؟ جای تعجب دارد به همین راحتی همه چیز را فراموش کنیم و در این دام گرفتار شویم. اصحاب رسانه باید مردم را روشن کنند و آفات این رفتارها در گذشته را یادآور شوند. در نهایت ان شاءالله جامعه هوشیار است و هوشیارتر می شود و از این مهلکه برای منافع ملی عبور خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز