نماینده مردم رشت مطرح کرد؛

انتظار ۱۱ ساله معلولان برای تصویب یک لایحه!

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۸:۴۷:۵۹
کد خبر: ۶۵۳۳۸۷
انتظار ۱۱ ساله معلولان برای تصویب یک لایحه!
پس از تذکر برخی نمایندگان مبنی بر ضرورت اولویت رسیدگی به لایحه حمایت از حقوق معلولان، مجلس وارد این دستور شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «حسینعلی حاجی دلیگانی» نماینده مردم شاهین شهر، میمه در نشست علنی امروز (یکشنبه، 3 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده 153 آئین نامه داخلی مجلس گفت: در خصوص رسیدگی به لوایح و طرح ها باید ترتیب رعایت شود و با توجه به اینکه لایحه حمایت از حقوق معلولان را در دستور کار داشتیم، بهتر بود در وهله اول به این لایحه پرداخته شود و سپس بررسی آئین نامه داخلی مجلس را در دستورکار قرار دهیم.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معلولان در انتظار تصویب این لایحه هستند، گفت: تقاضا می شود بررسی این لایحه در اولویت قرار گیرد.

مسعود پزشکیان رئیس جلسه در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: تذکر وارد است اگر کمیسیون آئین نامه موافقت کند ما نیز این لایحه را در اولویت رسیدگی قرار می دهیم.

همچنین «غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» نماینده مردم رشت با انتقاد از اینکه چرا باید لایحه حمایت از حقوق معلولان از دستورکار خارج شود، گفت: معلولان 11 سال است در انتظار تصویب این لایحه هستند، مشخص نیست چرا از دستورکار خارج شده و بررسی آئین نامه داخلی در اولویت قرار گرفته است.

پس از این موضوع، لایحه حمایت از حقوق معلولان در دستور کار رسیدگی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز