دبیرکل حزب اراده ملت:

مشکلات را فقط گردن دولت نیاندازیم/ شفافیت دولت در بودجه کار بسیار خوبی بود و باید مدبرانه مدیریت کرد

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۶:۰۳:۵۱
کد خبر: ۶۵۶۰۹۸
مشکلات را فقط گردن دولت نیاندازیم/ شفافیت دولت در بودجه کار بسیار خوبی بود و باید مدبرانه مدیریت کرد
دبیرکل حزب اراده ملت معتقد است که دولت در شفافیت بودجه به درستی عمل کرد و برخوردهای بعدی را باید مدبرانه مدیریت کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا؛ «احمد حکیمی پور»، فعال سیاسی اصلاح طلب و دبیرکل حزب اراده ملت، در گفتگو با خبرنگار سیاسی برنا پیرامون حواشی اخیر در بررسی بودجه سال آینده گفت: جامعه مشکلاتی دارد و راه بیان مطالبات مردمی باید باز باشد و در تصمیم گیری مسئولین، اثر خود را بگذارد.

حکیمی پور ایجاد فضای تجمعات برای احزاب را امری ضروری عنوان کرد و تاکید کرد: ما تمام حرف مان این است که اجازه بدهند تشکلات، احزاب و گروه های مدنی آزادانه تر فعالیت کنند تا بتوان یک تجمع سالم برگزار کرد، در غیر این صورت جامعه کور و سر درگم می شود. لذا باید تدبیری در این باره اندیشید.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در دفاع از عملکرد دولت درباره شفافیت بودجه اظهار کرد: این اعتراضات انعکاسی از نظرات جامعه است که مخاطب آن فقط دولت نیست. دولت درباره شفافیت بودجه کار بسیار خوبی انجام داد. اگر دقیق تر به مسئله نگاه کنیم، مردم باید بدانند که پول بیت المال در کجا هزینه می شود و چقدر اولویت بندی ها درست است و چه تعادل و توازنی میان بودجه نهادهای مختلف وجود  دارد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: مردم صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند. به عقیده من دولت مشکلی ندارد چراکه همه اختیارات دست او نیست، بلکه مجموعه نظام دراین باره  باید مدبرانه عمل کنند. اگر فقط مشکلات را از جانب دولت ببینیم، واقع بینانه نیست. مردم از فساد، تبعیض و اختلافات فاحشی که در توزیع منابع وجود دارد، ناراضی هستند. ما باید این مسائل را جدی گرفته و در رویکردمان تجدید نظر کنیم و با این پدیده به صورت یک فرصت برخورد کنیم.

گفتگو: امید عبدالوهابی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز