وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

باید گام‌های بلندتری در حوزه اقتصاد مقاومتی، آسیب های اجتماعی در استان سمنان برداشته شود

۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۹:۲۶
کد خبر: ۶۵۸۳۰۵
باید گام‌های بلندتری در حوزه اقتصاد مقاومتی، آسیب های اجتماعی در استان سمنان برداشته شود
وزیر کشور در جریان دیدار با نماینده ولی فقیه در سمنان گفت: باید گام‌های بلندتری در حوزه اقتصاد مقاومتی، آسیب های اجتماعی در استان سمنان برداشته شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ «عبدالرضا رحمانى فضلى»، وزیر کشور، در جریان سفر به استان سمنان با حضور در محل دفتر نماینده ولی فقیه در این استان با آیت الله شاهچراغی دیدار و گفتگو کرد.

وزیر کشور در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رییس جمهورى به ایشان و مردم سمنان طى سخنانى اظهار داشت: آقای چاووشی، استاندار جدید سمنان، نیز دارای سوابق اجرایی خوبی است. ایشان همچنین فردی با تجربه، با انگیزه، متدین و از نظر سیاسی هم دارای مشی معتدل هستند.

وى در ادامه افزود: در استان سمنان هیچ ناهماهنگی در بین مسئولان وجود نداشته و ندارد و درخواستمان از جنابعالی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و سایر مدیران این است که این روند با حضور استاندار جدید هم ادامه یابد تا کارها با سرعت و شتاب بیشتری پیش برود.

وزیر کشور تاکید کرد: استاندار جدید سمنان با همکاری سایر مسئولان نیز باید گام‌های بلندتری را در حوزه اقتصاد مقاومتی، آسیب های اجتماعی و ... بردارد.

در ادامه این جلسه نیز آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، در سخنانی گفت: جناب آقای رحمانی فضلی وزیرى خوشنام، مردمی، متواضع و مورد عنایت رهبر معظم انقلاب هستند که بنده به ایشان خسته نباشید ویژه عرض می کنم. در میان وزرا نیز علاقه زیادی به آقای رحمانی فضلی دارم که برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون داریم.

وى تصریح کرد: به آقای چاووشی سمت جدید شان به عنوان استاندار سمنان را تبریک عرض می کنم و ان شاءالله همه مسئولان با همدلی و همکاری مسائل استان را پیش ببرند و ان شاءالله همین روند با حضور ایشان ادامه خواهد یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز