عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

ایران درباره موضوعات دیگر با امریکا مذاکره نخواهد کرد

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۳:۲۷:۴۲
کد خبر: ۶۶۲۴۲۹
ایران درباره موضوعات دیگر با امریکا مذاکره نخواهد کرد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران درباره موضوعات دیگر با آمریکا مذاکره نخواهد کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «ابوالفضل حسن بیگی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در شورای اداری استان اظهار کرد: جمهوری اسلامی نه تنها مذاکره مجدد درخصوص برجام که تحت هیچ شرایطی درباره موضوعات دیگر نیز با آمریکا مذاکره نخواهد کرد.

وی با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ ادامه داد:  آمریکایی‌ها اگر امروز از برجام کنار بروند ایران ضرر نخواهد کرد بلکه این ترامپ و آمریکاست که ضرر می کنند.

نماینده دامغان همه وعده‌های آمریکا را دروغ خواند و تصریح کرد: آمریکایی‌ها نامطمئن و وعده شکن هستند آنها هرگز قابل اعتماد نبوده و نیستند.

وی با بیان اینکه امروز طرفداران مذاکره با آمریکا همه پشیمان هستند ادامه داد:  امروز سخن مقام معظم رهبری، دولت و مسئولین نظام همین است از همین رو به آمریکا نه می گوییم.

حسن بیگی تصریح کرد: در بحث تعلیق تحریم‌ها نیز این آمریکا است که ضرر می کند آنها تصورشان این است که با تعلیق و افزایش قیمت دلار، ایران ضرر کند اما ایران به بلوغ کامل رسیده و قطعا از این شرایط سود می برد و آنکه ضرر می کند آمریکاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم توجه به مطالبات مردم تاکید کرد و افزود: نباید به گونه ای رفتار شود که دولت و قوا را تضعیف کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در این چهار دهه کشور رشد زیادی کرده اضافه کرد: اگرچه در این چهل سال با همه اقدامات و پیشرفت ها؛ ضررهایی را هم متحمل شدیم. در گذشته با 35 میلیون نفر جمعیت و تولید 6 میلیون بشکه نفت در روز و برداشت سه برابری از مخازن مشترک درآمدهای نفتی بالایی داشتیم اما امروز با 81 میلیون جمعیت، دو میلیون بشکه تولید داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز