در یک فایل صوتی منتشر شد؛

افشای جنجالی از همسر نتانیاهو

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۰:۵۱:۰۷
کد خبر: ۶۷۰۰۲۲
افشای جنجالی از همسر نتانیاهو
انتشار یک فایل صوتی از داد و فریاد کردن‌های سارا نتانیاهو بر سر یک خبرنگار جنجال‌برانگیز شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا، به تازگی انتشار یک فایل صوتی از «سارا نتانیاهو»، همسر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی جنجال زیادی به پا کرده است. در این فایل صوتی، همسر نتانیاهو بر سر یک خبرنگار که صلاحیت های حرفه ای اش را در روزنامه منتشر نکرده است، داد و فریاد می کند.

وبسایت صهیونیستی «والا نیوز» نخستین بار این فایل صوتی همسر نتانیاهو را در حال فریاد زدن منتشر کرد. در این فایل صوتی شنیده می شود که همسر نتانیاهو می گوید: من این کار را می کنم. به عنوان یک زن حرفه ای و تحصیلکرده. من یک روانشناس هستم. من لیسانس و فوق لیسانس دارم.

به دنبال داد و فریادهای سارا نتانیاهو، این خبرنگار می گوید: اما اینجا در خط اول نوشته شده است که شما روانشناس هستید، اما سارا نتانیاهو همچنان با اظهاراتی تند به او پاسخ می دهد.

به دنبال انتشار این فایل صوتی، نتانیاهو در صفحه فیسبوک خود از همسرش حمایت کرد و گفت: همه ما عصبانی می شویم و در زمان عصبانیت حرفهایی را می زنیم که منظوری نداریم. رسانه ها چندین دهه است که فعالیت های عمومی همسر من مثل کمک به کودکان سرطانی و خانواده های بازماندگان را نادیده گرفته اند.

گزارشها حاکی از آن است که این فایل صوتی مربوط به سال 2009 میلادی است و سارا نتانیاهو نسبت به گزارش 44 کاراکتری این روزنامه که به فعالیت های عمومی او بی توجهی کرده، معترض است.

شایان ذکر است، نتانیاهو و همسرش در چند سال گذشته چندین بار به اتهام فساد مالی مورد بازجویی پلیس قرار گرفته اند. سارا نتانیاهو به استفاده از بودجه دولتی برای پرداخت هزینه های شخصی متهم شده بود.

پیش از این هم یک فایل صوتی از صحبتهای یائیر نتانیاهو، پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، منتشر شده بود که باعث افزایش موج انتقادات از نخست وزیر این رژیم شد. در این فایل صوتی صدای پسر نتانیاهو شنیده می شود که با پسر یکی از سهامداران اصلی یک میدان گازی نزدیک قلمرو دریایی این رژیم صحبت می کند.

 

 

 

نظر شما