با صدور پیامی؛

فرمانده کل ارتش دهه مبارک فجر را تبریک گفت

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۱:۴۰:۳۳
کد خبر: ۶۷۰۹۷۲
فرمانده کل ارتش دهه مبارک فجر را تبریک گفت
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده ی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی این ایام خجسته را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، آحاد ملت ایران، کارکنان ارتش و خانواده های ایشان تبریک گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«والفجر و لیال عشر...». دهه ی مبارک فجر، یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت‌مدار است که توانست تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران شود.
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حالی وارد چهلمین سال عمر پر برکت خود می‌شود که انوار الهام بخش آن سراسر منطقه، جهان اسلام و فراتر از آن را در بر گرفته و موجب بیداری ملت‌ها در کشورهای مختلف شده است.
در طول 39 سال گذشته قدرت استکباری آمریکا پیاپی از انقلاب اسلامی ضربه خورده و روز به روز افول یافته و جایگاه خود در منطقه و نظام بین‌الملل را از دست داده است از این رو استکبار همواره علیه امواج کوبنده انقلاب اسلامی پاتک نموده است اما این اقدامات مذبوحانه‌اش کارگر نیفتاده و انقلاب با عزت و اقتدار مسیر تعالی و پیشرفت را طی نموده است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و بهره مندی از تجربیات ارزشمند سالهای پس از انقلاب و دوران دفاع مقدس و تدابیر نورانی حضرت امام خمینی (ره) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، امروز در اوج آمادگی و اقتدار قرار داشته و در حوزه‌های مختلف اعم از آموزشی، عملیاتی، علمی، خودکفایی و فرهنگی و اعتقادی به رشد و بالندگی در شأن و تراز ملت بزرگ و مومن ایران سربلند اسلامی دست یافته است که همه این پیشرفت‌ها را مرهون استقرار نظام مقدس اسلامی و در راس آن رهبری امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و خون پاک شهدای والامقام میهن اسلامی  می‌داند.
ضمن عرض تبریک آغاز چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی به محضر رهبر عظیم‌الشأن و ملت غیور و انقلابی ایران، با اطمینان اعلام می‌داریم فرزندان جان بر کف ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا با روحیه انقلابی آماده ی پاسداری و نگاهبانی از انقلاب کبیر اسلامی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز