یک فعال سیاسی اصولگرا:

«رئیسی» نمی‌تواند در انتخابات مجلس اثرگذار باشد/ ورود زودهنگام به موضوع انتخابات یک آفت است

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۶:۵۹:۳۵
کد خبر: ۶۷۹۷۶۳
«رئیسی» نمی‌تواند در انتخابات مجلس اثرگذار باشد/ ورود زودهنگام به موضوع انتخابات یک آفت است
یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری توانست رای اصولگرایان را جذب کند؛ اما شرایط در انتخابات مجلس متفاوت است.

«حسین کنعانی مقدم»، دبیرکل حزب سبز، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره طرح ورود رئیسی به موضوع انتخابات مجلس به عنوان رهبر جریان اصولگرایی گفت: طرح زودهنگام موضوع انتخابات در جمهوری اسلامی یک آفت است، اینکه هنوز زمان زیادی تا انتخابات مانده فضا را انتخاباتی کنیم، هم به ضرر طرح کنندگان این مسئله است و هم به ضرر کشور، آنجا که مطالبات مردم به حاشیه رفته و طرح مباحث سیاسی در راس قرار می گیرد.

او افزود: مردم ابتدا باید برنامه اصولگرایان را برای انتخابات مجلس محک بزنند. پیش از آنکه مردم را با برنامه های خود جذب کنیم، به سراغ نامزدهای انتخاباتی برویم، منطقی نیست. ابتدا باید مردم را جذب کرد و مدتی قبل از انتخابات با طرح اسامی اقبال عمومی را سنجید.

این فعال سیاسی اصولگرا معتقد است اگر بخواهیم فضای کشور را سیاسی و جناحی کنیم، مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم به فراموشی سپرده می شود، در حالی که هدف از برگزاری انتخابات حل همین مشکلات است.

به گفته کنعانی مقدم طرفداری از این شخص و آن شخص مشکلات را حل نمی کند.

او در پایان افزود: آقای رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری توانست رای اصولگرایان را جذب کند؛ اما شرایط در انتخابات مجلس متفاوت است؛ چراکه در این انتخابات مردم شهرها تعلقات غیرسیاسی و... دارند و این باعث می شود یک شخص نتواند بر همه کشور تاثیر بگذارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز