در امامزاده صالح (ع)؛

مراسم یادبود شهدا برگزار شد/ ری شهری: نیازمند نیرو برای پیاده کردن عدالت هستیم

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۶:۵۵
کد خبر: ۶۸۰۸۳۴
مراسم یادبود شهدا برگزار شد/ ری شهری: نیازمند نیرو برای پیاده کردن عدالت هستیم
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی گفت: باید در ظرف مدتی که از انقلاب گذشته است، نیروهایی را داشته باشیم که عدالت را پیاده کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، آیت الله ری شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی، در مراسم ماهانه هیأت فرزندان شهدای اسلام در امام زاده صالح (ع) گفت: شهدا انتظار دارند که ارزش های اجتماعی در جامعه استقرار یابد که در رأس آن ها عدالت اجتماعی است.

وی اضافه کرد: ابتکاری که تعدادی از خانواده های شهدا برای این محفل نورانی داشته اند کار ارزنده ای است و خوب است مانند این برنامه در مکانهای مختلف برگزار شود. زیرا هیچ کس نمی داند شهدا چه مقامی دارند و در چه مرتبه ای هستند.

آیت الله ری شهری گفت: مسؤولان باید پاسخگو باشند که چرا عقب مانده ایم و چرا ارزش ها پیاده نشده است. بنابر گفته امیرالمومنین (ع)،  کسی می تواند عدالت را در جامعه پیاده کند که هوس را در خود کشته باشد.

وی در پایان گفت: باید در ظرف مدتی که از انقلاب گذشته است، نیروهایی را داشته باشیم که عدالت را پیاده کنند. متأسفانه کسانی هم نوا با دشمن شده اند و همان چیزی را می گویند که دشمن می خواهد که این حرکت نه تنها سبب بهروزی جامعه نمی شود بلکه مسائلی به دنبال دارد.

 در این مراسم از برخی خانواده های شهدا قدردانی شد. از دیگر میهمانان این مراسم جمشید هاشم پور به عنوان نماینده هنرمندان می توان اشاره کرد.

مراسم+یادبود+شهدا+در+امامزاده+صالح+

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز